MS Windows
briani 27239
restore!?
Fra : Erik

Dato : 08-04-03 03:05

Hej

Brugte min computer som jeg normalt bruger den i går og så lukkede jeg alle
mine vinduer for at slukke den og så er 90 % af alle mine iconer på
skrivebordet forsvundet!?? mapper og deres indholdt! Jeg har ingen anelse om
hvordan det er sket! men kigger lidt på mit c-drev og filerne findes ikke
mere og jeg har fået mere fri disk plads!? Jeg har set der er en mappe som
gemmer nogle filer som hedder noget med restore! Er det muligt at jeg kan få
mine filer igen!???? Hvis nogen har et forslag vil jeg gerne høre det!????
HJÆLP??
Bruger windows XP PRO.........

Hilsen Erik

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 08-04-03 03:17

On Tue, 8 Apr 2003 04:04:39 +0200, "Erik" <Erikse@hotmail.com> wrote:

> [...]
>mine filer igen!???? Hvis nogen har et forslag vil jeg gerne høre det!????

Hej Erik
Hvis du ikke har slået det fra, kan du prøve:
Systemrestore/Systemgendannelse.
Menuen Start\Programmer\Tilbehør\Systemværktøjer\Systemgendannelse
MVH Martin

Fra : Erik

Dato : 08-04-03 13:14

"Martin Sveegaard" <sveegaard@tdcadslFJERN:DETTE.dk> wrote in message

> [...]
> Systemrestore/Systemgendannelse.
> Menuen Start\Programmer\Tilbehør\Systemværktøjer\Systemgendannelse

det virkede så vid at mine iconer kom igen men inholdet i mapperne er stadig
væk! men mange tak alligevel!

Hilsen Erik