Nye Nokia telefoner præsenteret på Cebit m~
Fra : René Jørgensen

Dato : 21-03-01 21:22

Blot til info.

Nokia har idag præsenteret følgende nye telefoner:

Nokia 3330, Nokia 6310, Nokia
8310 samt Nokia Music Player.

I kan se en beskrivelse af telefonerne på Nokia hjemmeside.

Hilsen

René

Fra : Karsten Krambs

Dato : 22-03-01 13:28

Hvordan skal Music player forstås ??!
Den passer til et par telefoner ... men jeg har svært at se hvordan

Fra : Le Moi

Dato : 22-03-01 14:18

Man stikker den ind i bunden hvor oplader stikket sider.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-03-01 19:46

René Jørgensen <renerj@get2net.dk> skrev i en
> Nokia har idag præsenteret følgende nye telefoner:
>
> Nokia 3330, Nokia 6310, Nokia
> 8310 samt Nokia Music Player.

Er den nye 8310 ikke en anelse for plastic-agtig? Den er imho ikke helt så
stilren som 8210. Men det er siger jeg jo nok lige til jeg selv står med den
i hånden - så vil jeg sikkert gerne have den *GG*

Mvh

Peter

---
Har du en mobiltelefon? Hvorfor så ikke anmelde den i epinion på
www.eaid.dk/epinion - det kunne være, du kunne hjælpe andre brugere, der
skal ud og handle mobiludstyr!

Fra : Morten Juel

Dato : 22-03-01 21:23

> Er den nye 8310 ikke en anelse for plastic-agtig? Den er imho ikke helt så
> stilren som 8210.

Jow og hvad sker der for det pis grimme guld stykke på 6310'eren !??! nokia
dog

Mvh
Morten

Fra : Jöinz

Dato : 22-03-01 22:42

Ang. 6310. Ja det er sgu ikke ligefrem kønt.

Mvh. Jens

Fra : Dr. Ralph

Dato : 23-03-01 04:26

On Thu, 22 Mar 2001 22:41:35 +0100, "Jöinz" <mariager@superbruger.dk>
wrote:

>Ang. 6310. Ja det er sgu ikke ligefrem kønt.

Smag og behag er forskellig, men det lyder som om de fleste herinde
ikke er helt vild med designet på 8310 & 6310.
Jeg er til dels enig - men 6310 i sølvudgaven kan godt komme til at se
ret fed - selv med guldstykket.
6210 kom jo aldrig i rigtig sølv look - det var mere beige/brunt
agtigt.

Og så syntes jeg efter nærmere syn, at 8310 i helt sølv og den røde
udgave godt kan gå hen og blive ret lækker - tror bare lige, man skal
stå med den i hånden - lad os se, om jeg får ret.

Jeg ryger i hver fald på 6310 i sølvfarven - den har jo ALT - på nær
lige en radio/MP3 afspiller - og så 20 dages standby.....WOW, hvis den
holder så er det ny rekord (sammen med Philips, der jo også lancerer
en med ca. 500 timer)

Mon ikke jeg også må prøve at lege med en 8310 - tror sgu' jeg må have
begge to, når de kommer - ser ikke helt så negativt på det nye design,
som mange andre herinde.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Erik Einum

Dato : 26-03-01 22:27

"Dr. Ralph" <dr.ralph@remove.mail.com> skrev
> [...]
> ret fed - selv med guldstykket.
> 6210 kom jo aldrig i rigtig sølv look - det var mere beige/brunt

I Asia, der de hadde 3210 med vibrator (originalt) og fikk den fete 8250 har
det nå kommet 6210 i sølv (nydelig):
http://www.nokia-asia.com/apac/6210_main/?location_id=25 og det har også
kommet 8850 i gull(!):
http://www.nokia-asia.com/apac/8850_gold_main/?location_id=25 Hvis dere vil
ha 8850 i _ekte_ gull, så kikk på en av disse: som
http://www.multiart.fi/opp.htm og http://www.goldcom.at/

> Og så syntes jeg efter nærmere syn, at 8310 i helt sølv og den røde
> udgave godt kan gå hen og blive ret lækker - tror bare lige, man skal
> stå med den i hånden - lad os se, om jeg får ret.

På bildene var den ihvertfall ikke spesielt pen!

> Jeg ryger i hver fald på 6310 i sølvfarven - den har jo ALT - på nær
> lige en radio/MP3 afspiller -

Enig! 6310 (sølv) blir det på meg og. Radio/MP3 klarer jeg meg uten, det
svekker dessuten standbytiden betraktelig!

> Mon ikke jeg også må prøve at lege med en 8310 - tror sgu' jeg må have
> begge to, når de kommer - ser ikke helt så negativt på det nye design,
> som mange andre herinde.

Jeg hadde lyst på 6210 og 8250, men jeg tror jeg klarer meg med 6310, og
kanskje en Compaq iPaq!

///Mvh. EE

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-03-01 21:20

8310 virker helt solid, når man har den i hånden. Mere end 8210, hvor der dog
er stor forskel på frontene. Nogle siger lyde bare man ser på dem - andre
siger aldrig en lyd. 8310 ser også bedre ud i virkeligheder end på billederne.

>Jow og hvad sker der for det pis grimme guld stykke på 6310'eren !??! nokia
>dog

Der er ikke helt så slemt, når man ser den. Men pænt tror jeg aldrig det
bliver.

Peter