hjælp til USB tilslutning på MB
Fra : JB [2k]

Dato : 07-04-03 22:19

hjælp søges til at finde ud af hvordan jeg sætte 9 små "dimser" på
bundkortet som skal forbindes til en Thermaltake Hardcano7 USB enhed
- der sidder 9 små dimser, men hvordan skal de sidde på bundkortets USB
tilslutning ?

nogen der har en tegning ??

venlig hilsen

johnny
mail 2 : johnnyb2000 (a) sol.dk

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 08-04-03 07:36

> nogen der har en tegning ??

Svjh (og jeg skal nok blive rettet, hvis jeg tager fejl) så ser det sådan ud

1234
****
*****
56789

1 = +5V 1
2 = Data 1 +
3 = Data 1 -
4 = Ground 1
5 = +5V 2
6 = Data 2 +
7 = Data 2 -
8 = Ground 2
9 = No connection

1'erne hører sammen og 2'erne hører sammen og så burde det sådan set sige
sig selv. Selvfølgelig afhængig af, hvordan kablerne ser ud på din
HardCano-sjover.

Fra : JB [2k]

Dato : 09-04-03 13:14

mange tak