"Hero" Seeeeej film.
Fra : J.O.H

Dato : 07-04-03 21:02

Tillad mig at anbefale denne kinesiske film "Hero" som du bør se i
påskeferien.
Personligt er det en af de flotteste og sejeste film jeg har set i mange år.
Kampstilen er virkelig gennemført. Historie og personer er baseret på en
ældgammel legende og bliver næsten fortalt i en eventyr "der var
engang"-stil, hvilket passer perfekt.

Jeg håber den får succes - også herhjemme, så vi kan få flere af den slags
film op i biograferne. Mon dette er en spydspids for en storhedstid for
kinesisk film?

...og fryd. Amerikanerne må vente helt november med at se den! ..på et stort
lærred hvor den her flotte, flotte film virkelig skal ses!

http://us.imdb.com/Title?0299977

JOH

Fra : Klaus G.

Dato : 07-04-03 21:36

> [...]
stort
> lærred hvor den her flotte, flotte film virkelig skal ses!

Kan så sige du ikke er den eneste som synes det er en god film, der er
allerede lavet en tråd om samme :) Men en tråd mere gør jo ikke noget. :)

Kommer den i alle bio'er rundt om i landet, eller hvordan? Og kommer den på
DVD? Jeg er ret stor fan af Jet Li, og har set ret mange af hans film
efterhånden, så den her skal ikke blive nogen undtagelse, og slet ikke når
folk roser den.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-03 21:46

Klaus G. skrev:

> Kan så sige du ikke er den eneste som synes det er en god film, der er
> allerede lavet en tråd om samme :)

Jeg glæder mig også til at se den i overmorgen. Den får officielt
premiere den 16. april.

> Kommer den i alle bio'er rundt om i landet, eller hvordan?

Du skal nok ikke regne med at se den i alle biografer, da det stadig er
en forholdsvis smal film. Men umiddelbart får den premiere i Imperial
Bio, Grand Teatret, Holte, Albertslund, Lyngby, Tåstrup, Århus, Aalborg,
Odense og Middelfart.

> Og kommer den på DVD?

Den er allerede ude i flere udgaver på det asiatiske marked og kan
derfor også bestilles hjem. Der kommer temmelig sikkert også en egentlig
dansk udgave.

> Jeg er ret stor fan af Jet Li, og har set ret mange af
> hans film efterhånden, så den her skal ikke blive nogen undtagelse,
> og slet ikke når folk roser den.

Nej, det er ikke hver dag, han medvirker i film, der roser fra så
forskellige sider.

--
Mvh. Peter
"Oh Lisa, you and your stories. Bart is a vampire. Beer kills brain