MS Windows
briani 27239
Scandisk ved opstart af Win XP
Fra : Morten Schmidt

Dato : 07-04-03 20:39

Jeg har Win XP på min computer, og pludselig begyndte den at køre scandisk,
hver gang der bliver bootet op. Jeg er ikke bekendt med, at jeg har gjort
noget ved harddisken.

Hvad er forklaringen, og hvordan får jeg min computer til at holde op med at
køre scandisk?

På forhånd tak

Martin

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 07-04-03 21:34

"Morten Schmidt" <redfish@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget ved harddisken.
>
> Hvad er forklaringen, og hvordan får jeg min computer til at holde op med

Det er stadigvæk ikke lykkes for mig at slippe for denne uvane ;-(