MS Windows
briani 27239
hvordan
Fra : Mr NO NAME !!

Dato : 07-04-03 20:29

Hej .

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man sletter links til
programmer (som ligger i start linjen ) hos en specifik bruger så hun ikkke
har adgang til andet en de spil der ligger ??

Jeg er admin på PC og bruger Windows XP !

Tak, Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 07-04-03 21:13

"Mr NO NAME !!" <No@Valid.Mail> wrote in

> Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man sletter links til
> programmer (som ligger i start linjen ) hos en specifik bruger så hun
> ikkke har adgang til andet en de spil der ligger ??

Du skal kigge på genvejene i mappen C:\Documents and settings\all users
\start menu
De ting som der ligger her, kan alle brugere se. Hvis der kun er 2 brugere
(dig og hende fx) kan du bare flytte de genveje over i din egen start menu.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Mr NO NAME !!

Dato : 08-04-03 13:56

Der er 3 brugere !

Fra : Jens S

Dato : 08-04-03 14:04

"Mr NO NAME !!" <No@Valid.Mail> wrote in message
> Der er 3 brugere !

> menu.

Så kopiere du bare genvejene fra dit eget desktop over på "den anden bruger
der skal have adgang's" desktop.

Altså : Flyt genveje fra "C:\Documents and settings\all users\start menu"
til "C:\Documents and settings\bruger1\start menu" og kopier derfra
genvejene til "C:\Documents and settings\bruger2\start menu". Bruger3 skal
du ikke gøre noget ved. Erstat selv "bruger1/2" med de brugernavne du har
oprettet.

De bedste hilsner
Jens