Søges : weekend hytte m.fiskeret.
Fra : Ncc

Dato : 07-04-03 20:01

Hej i Gruppen

Vi er 3 gode venner som 2 gange om året tager stangen på nakken, og bruger
en weekend sammen, ved en å i den danske natur.
Vi skal afsted fredag d. 02. maj - men har nu fået et lille problem. Vores
normale base, er desværre blevet booket til anden side, og vi skal derfor
finde et nyt sted.

Vi har rimlig få krav.
1: Max køreafsstand fra Skanderborg - ca. 1 time (svarer vel plus/minus til
små 100 km radius)
2: Plads til overnatning for 3 mand - m. køkken faciliteter og varme i
"skuret"
3: Adgang til et anstændigt stykke fiskevand - det være sig en sø, eller et
å stykke. (Fiskekort plejer vi at købe ved siden af, men er det inklusive er
det for så vidt også ok
4: En pris der ikke inkluderer at vi behøves at satse på en lotto gevinst
for at kunne betale....

Er der nogen herinde der kender, eller selv har mulighed for at hjælpe os
med sådan et sted, så ville vi være taknemlige for en melding.

Kontakt venligst undetegnede.

Niels Chr. Christensen
mail : fam.christensen@os.dk

Fra : Alex Linaa

Dato : 07-04-03 21:29

"Ncc" <fam.christensen*SLETDETTE*@os.dk> wrote in message
> [...]
> normale base, er desværre blevet booket til anden side, og vi skal derfor

I kunne prøve her: http://hessellund-camping.dk/indexda.html

Fine hytter inkl. fiskeret i Karup å.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 07-04-03 22:10

Hej Niels

Jeg har et par gange boet på Gelsådalens Hytte og Bondegårdsferie,
http://isnet.dk/gelsaadalen/, der ligger i Enderupskov ved Gram, når jeg har
været ved Gelsåen. Det er både billigt og meget tæt på fiskevandet. Om man
kan nå det på 1 time fra Skanderborg? Det kommer vel an på hvor lavt man
flyver....

Med venlig hilsen

Steen

Fra : Carlo Iversen

Dato : 08-04-03 11:33

Hej
Langå Sportsfiskerforening har et sommerhus med anneks, der kan lejes af
alle til en rimelig penge.
Det ligger direkte ned til Gudenåen.
Prøv at se mere på foreningens hjemmeside www.langaa-sf.dk

Med venlig hilsen
Carlo Iversen

Fra : Ncc

Dato : 12-04-03 19:19

"Carlo Iversen" <cai@get2net.dk> wrote in message
> Hej
> Langå Sportsfiskerforening har et sommerhus med anneks, der kan lejes af
> [...]

Hej alle

Tak for jeres input til mit spørgsmål

I fortjener også at høre resultatet. Jeg har i dag talt med Kaj hos Langaa
Sportsfiskerforening, og booket deres hytte d. 02,03 & 4 maj.

Nu vil jeg så begynde at glæde mig til 3 dage, med gode venner, og en
fiskestang på nakken. Hytten er selvfølgelig en anelse primitiv, men det
klarer man jo nok for de par dage.

Er der i øvrigt nogen der kender stedet, og kan nogen gode fif til madding,
eller andet der virker godt i de vande ?

Mvh
Niels Chr.