Dyrlæge i nærheden af 4550 Asnæs?
Fra : Jette

Dato : 07-04-03 16:54

Jeg har fået følgende henvendelse...nogen der kan hjælpe? Bare svar herinde,
så videregiver jeg beskeden ...
Mvh. Jette

Jeg ser på jeres fine side, at i kan vejlede i valg af dyrlæge. Jeg har
indtil nu benyttet Odsherreds Dyrehospital, 4550 Asnæs.
Jeg kan ikke sige noget dårligt om stedet, men heller ikke noget
specielt positivt og jeg savner en dyrlæge ,der interesserer sig for
katte. Jeg har indtryk af på nævnte sted at hunde absolut har
førsteprioritet, og holdningen i vores nabolag til katte er, at de er en
brugsting, som man anskaffer for børnenes skyld. Når man går i seng
bliver katten sendt ud a la Flintstone og man anskaffer sig en ny kat ca
hvert andet år, fordi den forrige er blevet kørt over. Så, som du kan
udlede, ville det være dejligt, hvis i kunne anbefale en dyrlæge, helst
ikke for langt væk da min kat er et stort pjok hvad bilkørsel angår.

På forhånd tak for hjælpen
mvh
Jette Mogensen

Fra : Jette

Dato : 08-04-03 17:12

"Jette" skrev:
> Jeg har fået følgende henvendelse...nogen der kan hjælpe? Bare svar
herinde,
> så videregiver jeg beskeden ...

Er der virkelig ikke nogen der kender en dyrlæge i det område? ... eller
bare sådan i en radius af 30-50 km?

Mvh. Jette

Fra : Anne Schilling

Dato : 08-04-03 18:07

Hej Jette

> Er der virkelig ikke nogen der kender en dyrlæge i det område? ... eller
> bare sådan i en radius af 30-50 km?

Jeg spurgte lidt omkring og fik at vide, at jeg sagtens kunne anbefale
Snertinge Dyrehospital I/S, 4460 Snertinge, 59 26 80 76 da de skulle være
god til smådyr.

Men jeg kender ikke selv nogle dyrlæger i/nær Asnæs, men har forsøgt en
lille søgning på tele.dk
Her fandt jeg dog kun frem til Odsherred Dyrehospital, som du selv nævner!!

samt følgende:
Vig Dyrklinik, 4560 vig, tlf. 59 31 81 00
Egebjerg Dyreklinik, 4560 Vig, 59 32 90 09

og så er der også nogle i Holbæk (kør evt af motorvejen)
Holbæk Dyrehospital, 59 43 73 67
Land og By Dyreklinik, 59 44 28 00

Håber det kan bruges
Anne

Fra : Anne Schilling

Dato : 08-04-03 18:20

Lige en lille tilføjelse

> og så er der også nogle i Holbæk (kør evt af motorvejen)

- Det er en motortrafikvej er jeg pænt blevet gjort opmærksom på

og så lige et par ekstra dyrlæge

Ole Kristiansen, 4573 Højby, 59 30 21 00
Susanne L Holst, 59 91 21 47 - Men hun skulle vist være tilknyttet
klinikken i Asnæs

Håber det kan bruges
Anne

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 08-04-03 21:24

> Jeg spurgte lidt omkring og fik at vide, at jeg sagtens kunne anbefale
> Snertinge Dyrehospital I/S, 4460 Snertinge, 59 26 80 76 da de skulle være
> god til smådyr.

Hej
Vi har prøvet Snertinge i forbindelse med vaccination, dyrlægen var da OK i
forbindelse med dette, men... vi spurgte så til kastration af både han og
hunkat, så knækkede filmen for mig.... han begyndte at snakke om hingste og
hvornår man gjorde det, og hvad det betød for deres endelige størrelse. Vi
kunne tydeligt mærke at hans hjerte bankede for disse ( også prægtige )
dyr, men at sammenligne mine "små" MCOér med dem!!!

Det skal siges at jeg heller ikke fik det bedste indtryk fra starten, vi var
lige kommet ind i da en dyrlæg kom slæbende udfra rummet med et kat, der
lige var blevet aflivet... Kunne man ikke have lavet en bagdør, ikke at jeg
mener man skal skjule livets kendsgerninger, men den stakkels ejer stod og
betalte tårevædet... At bordet så heller ikke var rengjort, det medvirkede
heller ikke til at bedre mit indtryk.

Det skal dog siges at både mine søskende og forældre bruger dem og er meget
glade for dem, måske er jeg bare mere "sart". De har til gengæld valgt
Holbækdyrehospital fra.

Nu skal mine to "små" så kastreres og efter anbefaling fra Olmocabe bruger
vi en dyrlæge ved Ringsted, hun virkede rigtig sød og kattevenlig i
telefonen.

Hilsen
Pia BJ

Fra : Jette

Dato : 10-04-03 06:22

"Anne Schilling" skrev:
> Jeg spurgte lidt omkring og fik at vide, at jeg sagtens kunne anbefale
> Snertinge Dyrehospital I/S, 4460 Snertinge, 59 26 80 76 da de skulle være
> god til smådyr.

Tak for oplysningen ... Jeg har videresendt den...

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 08-04-03 19:23

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message

> Er der virkelig ikke nogen der kender en dyrlæge i det område? ... eller
> bare sådan i en radius af 30-50 km?

Jeg har skrevet til min veninde som har katte og bor deroppe af. Og har
prøvet forskellige dyrlæger - hun har bare ikke svaret endnu :)

:Pia

Fra : Jette

Dato : 10-04-03 06:21

"Pia J" skrev:

> Jeg har skrevet til min veninde som har katte og bor deroppe af. Og har

> prøvet forskellige dyrlæger - hun har bare ikke svaret endnu :)

Det lyder godt

Mvh. Jette