Oh ve, oh skræk og rædsel!
Fra : Helle

Dato : 07-04-03 15:41

....Ja...det er mig, Sylvester. Emil har hørt at mor har bestilt tid hos
dyrlægen på torsdag, til MIG! Emil siger at nu skal jeg kastreres men hvad
er det?? Emil griner af mig og driller mig med, at nu bliver jeg til en
pige! Møg unge!! Hvordan kan dyrlægen gøre mig til en pige når jeg er en
dreng? Emil siger at jeg får grønne ører også. Jeg fatter det ikke!! Hvad er
det der skal ske???...
Kommer jeg nogensinde hjem igen til mor og far? og Emil? og hvorfor skal
Emil ikke have samme tur? ville det ikke være mest retfærdigt eller hva'?
Emil siger at han er blevet kastreret men han har ikke fået farvet ørerne
grønne - de er i hvert fald chokoladebrune så jeg elsker at bide i dem -
desværre smager de ikke af chokolade...

Nå, men jeg vil bare sige hej herfra og spørge om nogen af Jer, ved hvad mor
er ved at lægge planer om med mig og hvorfor Emil driller mig og griner
sådan af mig? han er en lille lort er han...jeg skal nok komme efter ham og
bide ham i rumpen!

MiaUW fra Sylvester.
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Birgitte

Dato : 08-04-03 11:59

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ved at lægge planer om med mig og hvorfor Emil driller mig og griner
> sådan af mig? han er en lille lort er han...jeg skal nok komme efter ham

Hej Sylvester
Bare se på Emil,- han klarede det da i bedste stil, det skal nok gå
Grønne øre.... Hmmm er sikker på, at Emil vil hjælpe med at rense dem *S*
Missehilsner fra
www.truetrust.dk

Fra : Helle

Dato : 08-04-03 12:51

> [...]
> Bare se på Emil,- han klarede det da i bedste stil, det skal nok gå
> Grønne øre.... Hmmm er sikker på, at Emil vil hjælpe med at rense dem *S*

Jae, nu synes Emil pludselig ikke det er så sjovt mere for nu har vi begge
hørt en lille mus pippe om, at Emil også skal have grønne øre! Han er
pludselig ikke så høj i hatten mere og driller mig ikke mere. HA! (gad vide
hvad der skal ske?!)
Nå men vi skal i hvert fald begge til dyrlægen torsdag morgen kl. 8:45 og
ved I hvad? vi må ikk få mad eller vand helt fra midnat af onsdag!! De må
være bindegale!!
Jeg, Sylvester skal kastreres (hvad det så end er) og have grønne øre - Emil
er kastreret men skal også have grønne øre. Hvor "hyg'ligt"!

Hej fra Sylvester

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-04-03 15:13

-- vi må ikk få mad eller vand helt fra midnat af onsdag!! De må
> være bindegale!!

Jow da, de må gerne få vand.
Tager jeg fejl?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-04-03 15:09

Hej Nina,

> Jow da, de må gerne få vand.
> Tager jeg fejl?

det er (desværre!) meget forskelligt hvad dyrlægerne anbefaler - vores siger
også vi skal lade vandet stå men fjerne mad (og kattegræs *G*) mens andre
tilsyneladende mener at katten skal faste 100% fra midnat (eller kl. 22)
dagen før. Jeg ville ønske de kunne blive enige...

/Pernille

Fra : Pia Thomsen

Dato : 08-04-03 15:26

Pernille skrev:
[...]

Hmm, jeg ville nu aldrig lade dem faste uden vand - netop dehydrering er da
ret farligt - og måske ikke godt op til en operation?!?
Min dyrlæge skulle godt nok have en meget vægtig grund for at jeg ville gøre
det!! Men han kræver også kun foderet fjernet om aftenen.

Hilsen Pia

http://home20.inet.tele.dk/coonscorner

Fra : Helle

Dato : 08-04-03 16:03

"Pia Thomsen" <piathomsen@pc.dk> wrote in message
> [...]
gøre
> det!! Men han kræver også kun foderet fjernet om aftenen.

Dyrelægen, hos os, siger vi skal fjerne begge dele til midnat - om natten er
de jo ikke så aktive (ikke her i hvert fald) så det er begrænset hvor meget
de har brug for vand når nu de ikke får noget mad. I øvrigt kommer de jo til
at ligge stille hele dagen indtil operationen og så snart operationen er
slut og de kommer hjem, så er der vand til dem. Det samme med os mennesker,
vi må heller ikke drikke (mener jeg!!).

Mvh Helle

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-04-03 17:23

In article <b6ukqj$2jv$1@sunsite.dk>, Nina, Tender Tribes
<NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

> Jow da, de må gerne få vand.
> Tager jeg fejl?

Vi har i tidens løb "snakket bedøvelse" med tre forskellige dyrlæger -
den seneste er Raiku Sarvå - og alle 3 har sagt at vand var OK, bare
ikke mad - pga faren for at katten kaster op under narkosen og så kan
inhalere madrester med lungebetændelse til følge. Så jeg ville også
mene at væske er i orden?

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-04-03 18:33

> [...]
> ved I hvad? vi må ikk få mad eller vand helt fra midnat af onsdag!! De må

Hej Sylvester

Hvis du kan se dit snit til at stjæle noget mad, skal madmor bare fortælle
dyrlægen det, så han kan tage højde for, at du måske kaster op under
narkosen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats