Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Logitechs 'pocket-cam' - erfaringer?
Fra : Kenneth Bon

Dato : 07-04-03 13:24

Jeg overvejer at anskaffe et af Logitechs små pocket-cams.

Jeg har et 'rigtigt' digitalkamera, så jeg går ikke efter den gode
kvalitet - men jeg synes kameraet er så småt, at det er smart til nogle ikke
så krævende situationer.

Naturligvis er jeg ikke ligeglad med kvalitet og funktionalitet - derfor vil
jeg høre, om I har nogle erfaringer med det - evt. et par test-billeder man
kunne se?

Håber ikke spørgsmålet er en genganger - jeg kunne ikke lige finde det i
hvert fald :)

/Kenneth

Fra : Peter Hansen

Dato : 07-04-03 20:58

Jeg har kort prøvet deres nye pocket digital og jeg var mildest talt
ikke imponeret. Selvfølgelig kan man ikke forvente sig meget af et
kamera i den størelse og prisklasse men 799,- er det efter min mening
ikke værd. Hvis kameraet skal være lille har pentax lavet et nyt lille
smart et i optio serien. Kender dog ikke pris og modelnavn.

Mvh

Peter Hansen

Fra : Peter Hansen

Dato : 07-04-03 21:11

Har lige kigget lidt nærmere på det. Pentax kameraet hedder Optio S og
er endnu ikke i handelen. Se evt.
http://www.dpreview.com/news/0301/03010801pentaxoptios.asp

Forventet introduktionspris i dk bliver 4999,-

Kameraet skulle efter sigende tage utroligt gode billeder og have en
ret god optik trods den lille størrelse. Seriøs Ixus konkurrent!

Mvh

Peter

Fra : Peter Loumann

Dato : 07-04-03 22:12

On 7 Apr 2003 13:11:17 -0700, pede@moonman.com (Peter Hansen) wrote:

>Har lige kigget lidt nærmere på det. Pentax kameraet hedder Optio S og
>er endnu ikke i handelen. Se evt.
>http://www.dpreview.com/news/0301/03010801pentaxoptios.asp

Ja, der ser godtnok lækkert ud! Skægt nok har pentax ikke haft noget
stort digi-marked på de her kanter. I Asien er det vist et stort
mærke. I Thailand har jeg set mange med det, også folk, der
foretrækker volvo og italiensk modetøj.

>Forventet introduktionspris i dk bliver 4999,-

Heller ikke helt billigt ...

>Kameraet skulle efter sigende tage utroligt gode billeder og have en
>ret god optik trods den lille størrelse.

Tjah, en kammerat har et 2-mpx-pentax, der vist nu er udgået og fås
billigt i Bilka. Det er også meget handy, fint design, og jeg er
imponeret af outputtet - uden dog at have gransket det meget nøje.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk