Melle campister!
Fra : Bo Larsen

Dato : 07-04-03 08:11

Nu må jeg have lidt luft!
- Igen har moderatoren på Camister-imellem (DCU's debatsider), lukket en god
og konstruktiv debat. En debat hvor, man i følge moderatoren, trådte DCU
over tæerne. Det er voldsomt irriterende, at moderator sætter sig over
deltagerne og leger gud, og bare lukker for flere indlæg!

Så fik jeg da lidt luft. Tror jeg sætter mig med og skriver en mail til
DCU!!

--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 08:21

)

> - Igen har moderatoren på Camister-imellem (DCU's debatsider), lukket
> en god og konstruktiv debat...

Netop derfor burde det være tilladt at debattere DCU her i gruppen - hvilket
det i følge fundatsen ikke er...

Johs Steenfeldt Laursen er simpelthen ikke egnet til at passe det
moderatorjob - han siger ét og gør noget andet... Men det er set før i
udtalelser og handlinger i den forening, i særdeleshed fra landsformanden
der ikke handler i overensstemmelse med det han skriver i lederne.

> Så fik jeg da lidt luft. Tror jeg sætter mig med og skriver en mail
> til DCU!!

Spændt på at høre om du får svar.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jensn

Dato : 07-04-03 08:35

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> )

> Netop derfor burde det være tilladt at debattere DCU her i gruppen -
hvilket
> det i følge fundatsen ikke er...
>
> Carsten Stage

CHOK ! - Står det virkelig i fundatsen ??? - Og jeg som troede at
nyhedsgrupperne
var helt fordomsfrie

Hvem har dog bestemt det ? - og hvad sker der hvis man alligevel skulle
komme
til at nævne at man syntes at DCU er nogle ynkelige nogle, hvis de ikke kan
tåle
lidt kritik - istedet for at lukke debatten, skulle de jo følge opmærksomt
med, og
se om ikke der kunne rettes lidt op på klagepunkterne

Mvh.
Jensn (DCU-Medlem)

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 09:08

Jensn wrote:

> CHOK ! - Står det virkelig i fundatsen ??? - Og jeg som troede at
> nyhedsgrupperne var helt fordomsfrie

Jeg er ikke sikker på om du der er ironisk... så jeg vælger at besvare
seriøst.

Alle grupperne i dk. delen af usenet hierarkiet er opstået på baggrund af et
OTD - oplæg til debat - i news:dk.admin

Et krævet element i en sådan OTD er en fundats for den foreslåede gruppe. Du
kan på http://usenet.dk finde alle grupper og deres fundatser her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?tree=dk og denne gruppes fundats her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

> Hvem har dog bestemt det ?

Det er vedkommende som har skrevet gruppens fundats.

> - og hvad sker der hvis man alligevel skulle komme
> til at nævne at man syntes at DCU er nogle ynkelige nogle, hvis de
> ikke kan tåle lidt kritik

I yderste konsekvens er det en overtrædelse af betingelserne for din
internetforbindelse at du overholder udbyderens regler - og de omfatter
overholdelse af den "uskrevne" netikette som findes på http://usenet.dk -
konsekvens kan være afbrydelse af forbindelsen...

> - istedet for at lukke debatten, skulle de jo følge
> opmærksomt med, og se om ikke der kunne rettes
> lidt op på klagepunkterne

Enig...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jensn

Dato : 07-04-03 09:14

> Jeg er ikke sikker på om du der er ironisk... så jeg vælger at besvare
> seriøst.

> Carsten Stage

Hej Carsten

Det var skam seriøst ment ! - Jeg troede ikke at sådanne "undtagelser"
fandtes - det
ville jo svare til at man i f.eks. dk.fritid.bil ikke måtte sige grimme ting
om Opel - hvilket
jo nok i nogle tilfælde var svært at overholde

Mvh.
Jensn

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 09:29

Jensn wrote:

> ... Jeg troede ikke at sådanne
> "undtagelser" fandtes

Mange grupper er opstået fordi der har været "for mange" indlæg i en
hovedgruppe. Oftest går sådanne undtagelser på at et bestemt emne henvises
til en gruppe beregnet til det specifikke emne.

Jeg selv ar af den holdning at netop (seriøs) debat af de forskellige
foreninger og grupper der er relevante for campister hører naturligt til i
denne gruppe - men forslagsstilleren ville det anderledes. Det kan dog
ændres hvis man laver en ny OTD med en ændret fundats og at den går igennem
i news:dk.admin samt hos styregruppen.

- det ville jo svare til at man i f.eks.
> dk.fritid.bil ikke måtte sige grimme ting om Opel - hvilket
> jo nok i nogle tilfælde var svært at overholde

Doh... Hvad må jeg der kører Skoda så ikke høre for...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jensn

Dato : 07-04-03 09:31

> Doh... Hvad må jeg der kører Skoda så ikke høre for...
>
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Ups, det havde jeg glemt - Skoda må man slet ikke nævne i dk.fritid.bil

(og dog - skulle jeg vælge imellem en fabriksny Opel og Skoda - ville valget
nok falde på Skoda - ud fra et kvalitets/pris-niveau)

Mvh.
Jensn (som til daglig kører BMW & Toyota

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 09:37

Jensn wrote:

> (og dog - skulle jeg vælge imellem en fabriksny Opel og Skoda - ville
> valget nok falde på Skoda - ud fra et kvalitets/pris-niveau)

)

Jeg er sgu glad for min Felicia til bare 120.000 som ny. Det er hverken en
stor eller stærk bil - men den trækker os og campingvognen fint, uden at det
er os der trækker kø igennem Tyskland. Heller ikke Østrig og Alperne var et
problem...

> Jensn (som til daglig kører BMW & Toyota

Den ene bruger for meget benzin og den anden er for dyr i stumper.... Med
dit navn burde du da køre i en .... Jensen! ( og så pyt med både benzin og
stumper...)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jensn

Dato : 07-04-03 09:43

> [...]
> dit navn burde du da køre i en .... Jensen! ( og så pyt med både benzin og

Arh - det er nu ikke så slemt - BMW'en (525i 24v) kører ca. 9-12 på literen
og
er billig i reservedele - når der en sjælden gang skal skiftes noget

Toyota'en (Previa 2.4i) kører 8 på literen og er - ganske rigtigt - dyr i
reservedele,
men i de snart 2 år jeg har haft den har jeg kun haft behov for at få udført
almindelige
service (årg. 97 med 108.000 på bagen)

Og for at holde os til Camping-emnet : Så kører BMW'en kun ca. 5-7km/l når
campingvognen (LMC 495K) er spændt efter - med mindre vi kan komme ud på
motorvejen og holde ca. 100-110km/t - så kan den nærme sig de 8-9 km/l

Mvh.
Jensn

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 09:51

Jensn wrote:

> [...]
> 5-7km/l når campingvognen (LMC 495K) er spændt efter - med mindre vi
> kan komme ud på motorvejen og holde ca. 100-110km/t - så kan den

Cirka 14 i det daglige og 8-10 med campingvogn (en gammel LMC 450)...

Autobahn med 90-100 så er det det samme som dig - og det helt problemfrit.
Selvfølgelig skal gearkassen buges - flittigere på stigningerne, men på lige
vej er 5. gearet og 3000 rpm lige omkring de 100 km/t. Men ofte tager vi
landevejene istedet - det er som regel kønnere og ikke så meget langsommere.
Rejsen er for os en del af ferien.

Har lige været på Feddet i week-enden (igen-igen) - de har med den nye
lejrchef nu åbent hele året og med Camping Cheques er det endda billigt...
Absolut en anbefalelsesværdig plads!

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : T. Hartung

Dato : 07-04-03 18:34

> [...]
det
> er os der trækker kø igennem Tyskland. Heller ikke Østrig og Alperne var

hehe du kommer jo heller ikke over "bjerget" men stopper i Prutz

mvh
T. Hartung

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 22:07

T. Hartung wrote:

> hehe du kommer jo heller ikke over "bjerget" men stopper i Prutz

Der burde flere stoppe op og nyde omgivelserne en dag eller to på vejen til
stress og jag på de italienske "superpladser" med højttalere og alskens
gøgl... Eller måske det er mere nødvendigt på hjemturen?

Men efter Prutz - http://www.aktiv-camping.at/ - er der vist heller ikke
meget andet end lidt bakker tilbage inden Italien, man er jo næsten på vej
ned af Alperne igen, såeee

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : SB

Dato : 08-04-03 06:17

> det
> et
> >

> hehe du kommer jo heller ikke over "bjerget" men stopper i Prutz
>
> mvh
> T. Hartung

Hvad kan man sige - Skoda er ikke hvad det har været (gu' ske lov)

/Søren
som kører Passat og ikke stopper ved en bakke med CV'n er bagefter

Fra : Arne Keller

Dato : 09-04-03 16:18

On Mon, 7 Apr 2003 10:36:58 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> wrote:

> [...]
>er os der trækker kø igennem Tyskland. Heller ikke Østrig og Alperne var et

Man skal bare købe bil det rigtige sted
Jeg er glad for min Volvo V70 med 170Hk som koster 250.000 i nypris
med alt i ekstraudstyr, hvis den købes på den rigtige side af Øresund

Den trækker min Adria på 1300Kg i 5 gear og med cruce control op og
ned af bakker.

Men min gamle Astra Stationcar trak den jo også fra sted til sted
selvom der skulle arbejdes en hel dem med gearstangen.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Carsten Stage

Dato : 09-04-03 16:26

Arne Keller wrote:

> Man skal bare købe bil det rigtige sted

Den er go' med dig.... Egentlig så har du jo ret - der er bare det pokkers
ved det at så må jeg ikke køre den i Danmark - for flytte til Sverige, det
gør jeg altså ikke!...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage.

Fra : Arne Keller

Dato : 09-04-03 18:15

On Wed, 9 Apr 2003 17:26:28 +0200, "Carsten Stage"
<stagenospam@fabel.dk> wrote:

>Den er go' med dig.... Egentlig så har du jo ret - der er bare det pokkers
>ved det at så må jeg ikke køre den i Danmark - for flytte til Sverige, det
>gør jeg altså ikke!...

Det lyder værre end det er

Det er ikke bare bilerne som er billigere, skatten er også

Fra : Carsten Stage

Dato : 09-04-03 18:56

> Det lyder værre end det er

Det har jeg svært ved at forestille mig.... Alle de s........

> Det er ikke bare bilerne som er billigere, skatten er også

Jooo - men der skal mere til. Og det er ikke nok at Sverige er et relativt
billigt campingland.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : [BitSeN]

Dato : 09-04-03 21:04

On Wed, 09 Apr 2003 17:15:17 GMT, arne@kellernet.org (Arne Keller)
wrote:

>Det er ikke bare bilerne som er billigere, skatten er også

Hvad koster den daglige flaske Chateauneuf de Pape så, og de kølige
fra kassen ?

Eller vi er måske dobbeltmoralske og kører til DK og køber den slags
ting..... ?

mvh
Brian

Der ikke selv flytter den vej forløbig, det er sgu for langt med +300
km. på arbejde hver dag.

Fra : Arne Keller

Dato : 09-04-03 21:17

On Wed, 09 Apr 2003 22:04:19 +0200, "[BitSeN]" <bimmer@jubiipost.dk>
wrote:

>Hvad koster den daglige flaske Chateauneuf de Pape så, og de kølige
>fra kassen ?

Rødvinen er vel 20-30 kr dyrere end i Danmark.
De kølige skal man bare ikke købe de prismærker jo en dåse med prisen
for en hel kasse

>Eller vi er måske dobbeltmoralske og kører til DK og køber den slags
>ting..... ?

Hvad har det med dobbeltmoral at gøre ?
Jeg har kunder i Danmark så henter jeg naturligvis rødvinen her og de
kolde er jo alt for dyre i Danmark, dem henter jeg når jeg besøger
kunder i Jylland så er der nemlig ikke så langt til Flensborg

Fra : Gismo

Dato : 09-04-03 22:11

Arne Keller wrote:

> [...]
> kolde er jo alt for dyre i Danmark, dem henter jeg når jeg besøger
> kunder i Jylland så er der nemlig ikke så langt til Flensborg

Er det ikke dobbelt dobbeltmoral *G*

Gismo

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-04-03 23:42

Gismo baatnakkedummy@hotmail.com skrev dette:

[ ... ]
> Er det ikke dobbelt dobbeltmoral *G*

Jo flere gange dobbel jo bedre må den da være, - især når rødvinen og
de kolde bliver des billigere

mvh
Andreas

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 10-04-03 08:56

Hvis jeg skulle noget så drastisk, som at forlade mit land, hvad jeg er
tilfreds med, så skulle det hverken være rødvin, øller eller skatten, der
skulle være det afgørende faktor.

M.v.h.
Hansen

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-04-03 13:45

Karl-Heinz Hansen karlheinz@hansen.mail.dk skrev dette:

> Hvis jeg skulle noget så drastisk, som at forlade mit land, hvad
> jeg er tilfreds med, så skulle det hverken være rødvin, øller eller
> skatten, der skulle være det afgørende faktor.

Alene skatten er nok til at jeg alvorligt og seriøst overvejer at
finde mig et andet sted på kloden at slå mig ned permanent.

Og så gjorde det ikke spor om du læse og fulgte disse velmente og
særdeles anvendelige gode retningslinier:

Andreas

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 10-04-03 15:47

Andreas Falck wrote:

> [...]
>
> Og så gjorde det ikke spor om du læse og fulgte disse velmente og
> særdeles anvendelige gode retningslinier:

Hej Andreas

Hvor i fundatsen er det lige at denne debat er tilladt?

Ebbe

Fra : Arne Keller

Dato : 10-04-03 15:54

On Thu, 10 Apr 2003 00:56:10 -0700, "Karl-Heinz Hansen"
<karlheinz@hansen.mail.dk> wrote:

>Hvis jeg skulle noget så drastisk, som at forlade mit land, hvad jeg er
>tilfreds med, så skulle det hverken være rødvin, øller eller skatten, der
>skulle være det afgørende faktor.

Det var faktisk ikke det som gjorde at jeg flyttede, men verdens
bedste job som pludselig blev mit hvis jeg ville flytte til Stockholm.

At jeg så er kommet til at bo i et fantastisk camping land er jo bare
en god side effekt.

Fra : [BitSeN]

Dato : 10-04-03 17:05

On Thu, 10 Apr 2003 14:54:04 GMT, arne@kellernet.org (Arne Keller)
wrote:

> [...]
>bedste job som pludselig blev mit hvis jeg ville flytte til Stockholm.
>
>At jeg så er kommet til at bo i et fantastisk camping land er jo bare

Some guys have all the luck...

/Brian

Fra : T. Hartung

Dato : 10-04-03 19:31

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg skulle noget så drastisk, som at forlade mit land, hvad jeg er
> tilfreds med, så skulle det hverken være rødvin, øller eller skatten, der
> skulle være det afgørende faktor.

nææææ det skulle være sol, varme og bilbeskatningen

Der efter kommer skatten, rødvinen o.s.v. + det skal da også være et sted
hvor konen ikke kan finde mig

mvh
T. Hartung
--
Der lige har bestilt plads i VADA - Italien

Fra : Gismo

Dato : 10-04-03 22:09

T. Hartung wrote:

> o.s.v. + det skal da også være et
> sted hvor konen ikke kan finde mig

Finder du stedet skal du nok holde det for dig selv, ellers bliver stedet
nok
overrendt *vbg*

Gismo

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 09:19

Carsten Stage wrote:

Kors hvor man dog kan sludre...

> [...]
> internetforbindelse at du overholder udbyderens regler - og de
> omfatter overholdelse af den "uskrevne" netikette som findes på

Skulle selvfølgelig have været:

I yderste konsekvens er det en overtrædelse af betingelserne for din
internetforbindelse - betingelser som siger at du skal overholde udbyderens

Fra : Bo Larsen

Dato : 07-04-03 11:35

Jeg har skam allerede fået svar fra DCU eller rettere Jørgen W. Fröhlic
(Informationschef)
Han skriver, og jeg citerer:

Vi konstaterede at to-tre indlæg var "bestillingsvarer".

Citat slut!

- Så vidt jeg kan regne ud, så drejer det sig om Peer Neslein's indlæg.

Jørgen W. Fröhlic skriver videre, og jeg citerer:

DCU har naturligvis intet imod en dialog men vil ikke have vreden armen om
for åbent tæppe af en
privat reklameproducent.

Citat slut.

- Altså, iflg. Jørgen W. Fröhlic er Peer Neslein "kun" en privat
reklameproducent. Hmm, gad vide hvad han så vil kalde DCU's eget blad? Som
afslutning skriver at at DCU er på pletten, med reelforbrugerorientering
osv. osv.

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 12:28

Bo Larsen wrote:

> Jeg har skam allerede fået svar fra DCU eller rettere Jørgen W.
> Fröhlic (Informationschef)

Imponerende hurtig respons! Tillykke med det.

> Han skriver, og jeg citerer:
> Vi konstaterede at to-tre indlæg var "bestillingsvarer".
> Citat slut!

Et svar der så vidt jeg ser det er typisk for JWF - meget kortfattet.

> - Så vidt jeg kan regne ud, så drejer det sig om Peer Neslein's
> indlæg.

Enig.

> Jørgen W. Fröhlic skriver videre, og jeg citerer:
> DCU har naturligvis intet imod en dialog men vil ikke have vreden
> armen om for åbent tæppe af en privat reklameproducent.
> Citat slut.

LOOL

Hermed tydeligt demonstreret at DCU ikke bryder sig om at folk åbent og
ærligt fortæller hvad de mener. Hvis de havde indvendinger eller mener at
Peer Nesleins indlæg er usande så burde de komme med en udmelding. At man
bare lukker tråden får forhåbentlig folk til at tænke over hvad det er der
sker.

Jeg håber så sandelig at der sker noget på det kommende
repræsentantskabsmøde. Der er så mange der har reelt kendskab til foreningen
at der for pokker snart må være flere der bakker op om Tage Hvam der
tidligere har vist at han er en fremtidens mand i DCU regi.

> [...]
> reklameproducent. Hmm, gad vide hvad han så vil kalde DCU's eget
> blad? Som afslutning skriver at at DCU er på pletten, med

En stor gang plat og udenomssnak.

DCU magter ikke at deltage i en debat hvor alle er stillet lige, de vil have
hånd. og halsret over hvad folk mener og skriver - en holdning der hørte til
for et halvt århundrede siden! De må da snart vågne op og leve op til tidens
naturlige krav om åbenhed.

Gad vide hvor længe at der vil være en sammenkobling mellem DCU og Neslein?

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der gerne melder sig ind i DCU, når forholdene radikalt ændres!

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-04-03 17:47

Det var dog imponerende, skal der virkelig klages over jer før i holder op
med at bryde fudatsen med at diskutere foreninger. ?
Og Carsten når du skriver citat "Netop derfor burde det være tilladt at
debattere DCU her i gruppen - hvilket det i følge fundatsen ikke er..."
Citat slut.
Ja så er det foreninger generalt der ikke må diskuteres.

Det var lige det jeg mente i vores anden tråd Carsten at du er dobbelt
moralsk.

Hvis vi skal diskutere foreninger, så se at få ændret fundatsen. så alle kan
gøre det uden at få nogen efter sig.

Hilsen Jørgen

Fra : T. Hartung

Dato : 07-04-03 18:41

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> moralsk.
>
> Hvis vi skal diskutere foreninger, så se at få ændret fundatsen. så alle

ja jeg lod det hele stå ovenfor ...hvor skal man klippe ..... hmmmm
.....beslutter mig så for kun at tænke her ..... ikke så mærkeligt at der er
så meget krig og ufred her i verden - lidt tollerance ville glæde og gavne
alle - men dem der søger konfrontation - ja de får det så oftest også.

.... kom og syng en enkelt sang om frihed syng den så højt at alle kan forstå

T. Hartung
--
der våger at trodse sin netudbyders betingelser denne gang

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-04-03 21:45

T. Hartung wrote:

> [...]
> der er så meget krig og ufred her i verden - lidt tollerance ville
> glæde og gavne alle - men dem der søger konfrontation - ja de får det

Jamen det er da rigtigt, Hartung... Men et eller andet sted har Jørgen da
ret - vejen er at få ændret fundatsen, så også grupperinger eller foreninger
kan debatteres her. Måske vi skulle holde den debat i en seperat tråd?

Jeg mener at den nuværende fundats gør gruppen lige så "tandløs" som for
eksempel DCU's Mellem Campister hvis man følger den (fundatsen) slavisk. Og
den hidtidige debat om foreninger har da været sober nok, så der er i mine
øjne ikke grund til at den skal holdes ude af gruppen.

> ... kom og syng en enkelt sang om frihed syng den så højt at alle kan
> forstå .......

Det var i det mindstte ikke mig deer startede tråden - og i mit første svar
skriver jeg at foreningsdebatten ikke er tilladt i gruppen...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-04-03 21:54

"Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
i mine
> øjne ikke grund til at den skal holdes ude af gruppen.

Hvad med en undergruppe til denne hvor man så kan fifle løs om de
forskellige foreninger

mvh
andreas

Fra : Bo Larsen

Dato : 08-04-03 07:32

> "Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
>
> [ ... ]

Så er det vist på tide at jeg kommer med en undskyldning! Jeg har ikke læst
fundatsen, før nu, og jeg beklager, især over for Jørgen L. at jeg har trådt
ham for nær, ved at overtræde fundatsen! Det skal aldrig ske igen!

Til Carsten Stage, som jeg efterhånden støtter 100% med hensyn til DCU; (må
jeg skrive det i denne gruppe?) Jeg bakker op om at vi skal arbejde henimod
at få rettet fundatsen, så det bliver tillladt at diskutere foreninger!

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-04-03 07:44

Bo Larsen wrote:

> [...]
> ikke læst fundatsen, før nu, og jeg beklager, især over for Jørgen L.
> at jeg har trådt ham for nær, ved at overtræde fundatsen! Det skal

Vi har vist alle sammen været der, hvor vi bruger en gruppe uden at have
læst fundatsen først...

Jeg har forresten det indtryk at det ikke så meget er foreningsdebatten der
generer Jørgen
- men nærmere at jeg andre gange stikker en vejledning ud, når andre bruger
gruppen "forkert" - samtidig med at jeg poster indlæg i tråde med
foreningsdebat (ret mig hvis jeg tager fejl).

> [...]
> DCU; (må jeg skrive det i denne gruppe?) Jeg bakker op om at vi skal
> arbejde henimod at få rettet fundatsen, så det bliver tillladt at

Og det er ikke baare den kritiske debat der mangler ret til - det gælder
skam også de positive erfaringer man må have med campingrelaterede
organisationer i det hele taget.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-04-03 19:31

> [...]
> gruppen "forkert" - samtidig med at jeg poster indlæg i tråde med
> foreningsdebat (ret mig hvis jeg tager fejl).

Der ramte du sømmet lige midt på hovedet

Hilsen Jørgen

Fra : Niels Wiberg

Dato : 13-04-03 12:54

Har DCU sendt moderator på påskeferie, eller er det kun mig der ikke kan se
nye indlæg de sidste 4 dage?
God påske til alle!
npw