Nokia Digital Music Player
Fra : Sunz

Dato : 21-03-01 19:18

Sad lige og tjekkede udstyr til min nye Nokia 3310! Her løb jeg ind i en
smart "Nokia Digital Music Player".

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/digitalmusicplayer/

Nu går spørgsmålet så på hvor man kan få fat i denne fikse sag og hvor meget
den koster! Håber en eller anden kan finde ud af det.
På forhånd tak...

Mvh
Sunz

Fra : Michael Haahr

Dato : 21-03-01 20:02

> Nu går spørgsmålet så på hvor man kan få fat i denne fikse sag og hvor
meget
> den koster! Håber en eller anden kan finde ud af det.
> På forhånd tak...

Som der også står på siden:

Nokia Digital Music Player er på markedet i løbet af tredje kvartal i 2001.

Fra : Kenneth

Dato : 21-03-01 20:48

Gad vide hvor meget det lille stykke legetøj kommer til at koste!?

Kenneth

Fra : Morten Juel

Dato : 21-03-01 21:25

Sikkert på den forkerte side af 2000,- ;o(

Mvh
Morten

Fra : Jöinz

Dato : 21-03-01 22:09

Det kunne jeg ikke forestille mig.

Mp3 afspilleren fra Ericsson koster jo ikke mere end ca. 1500kr. Det er jo
selvfølgelig også nok i sig selv, men tvivler dog på at en fm radio kommer
til at koste over 2000kr.

Mvh. Jens

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-03-01 00:36

"Jöinz" <mariager@superbruger.dk> wrote:

> [...]
>selvfølgelig også nok i sig selv, men tvivler dog på at en fm radio kommer

Det er en kombineret radio og lydafspiller med 32Mb ram. Den kan afspille lyd
i formaterne MP3 og AAC. Endelig kan den bruges som headset til 3310, 3330,
8210, 8250 og 8850. Men den virker både med og uden mobil.

http://www.nokia.com/phones/3330/musicplayer.html

Peter

Fra : Jöinz

Dato : 22-03-01 20:48

Smart! Men hvad med batterier? Kan den ikke bruge telefonens batteri ligesom
Ericssons mp3 player gør.

Mvh. Jens