Hop ned på en side
Fra : Bengt Wendt Sørensen

Dato : 07-04-03 07:40

Hej Jeg bakser med at kunne hoppe længere ned på en side, med
hvordan er koden til det?

Jeg har også et problem med at lave en tynd ramme omkribg en
tabel, det sakal være den yderste og ikke alle cellerne?

Bengt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-04-03 10:17

"Bengt Wendt Sørensen" <bengt@wendt-net.dk> skrev
> Hej Jeg bakser med at kunne hoppe længere ned på en side, med
> hvordan er koden til det?

På det sted, der skal hoppes til:

p kan om ønsket udskiftes med ethvert andet blok- eller inlineelement
På det sted, der skal hoppes fra:

> Jeg har også et problem med at lave en tynd ramme omkribg en
> tabel, det sakal være den yderste og ikke alle cellerne?

I css laver du dette:

..tabel{
border:1px solid black
}
..tabel td{
border:none
}

I dit dokument laver du din tabel:

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Bengt Wendt Sørensen

Dato : 08-04-03 10:25

Mange tak for hjælpen