Musik fra reklame
Fra : gooferd

Dato : 07-04-03 00:54

Goddag... er der nogen der har en god ide, eller måske endda ved, hvad
sangen/sangeren/bandet hedder der spiller i den nye Rigtig Juice reklame?

på forhånd tak

------

Anders

Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-04-03 22:44

> Goddag... er der nogen der har en god ide, eller måske endda ved, hvad
> sangen/sangeren/bandet hedder der spiller i den nye Rigtig Juice reklame?
>
> på forhånd tak

Davs Anders

Jeg eftersøgte det samme i et indlæg fra d.4/4, men ingen synes at vide hvem
det er :-/

Mvh
Daniel-San

Fra : majbritt05

Dato : 21-05-03 07:49

"gooferd" skrev d. 07-04-03 00:54 dette indlæg :
> Goddag... er der nogen der har en god ide, eller måske endda ved, hvad
> sangen/sangeren/bandet hedder der spiller i den nye Rigtig Juice
> [...]

Her er dit svar

Jeg skrev til Rynkeby.

"Hej.

Her er dit svar

Jeg skrev til Rynkeby for at høre dem - det er jo en god sang.

"Tak for din henvendelse til Rynkeby Foods A/S.

Sangen i Rigtig Juice reklamen hedder "Today" og bliver sunget af Peter
Bosborg. Sangen er komponeret udelukkende til Rigtig Juice reklamen, og
kan derfor ikke købes i handlen.

Med venlig hilsen
Rynkeby Foods"

http://www.kandu.dk/

Fra : AJC

Dato : 21-05-03 13:10

"majbritt05" <majbritt05.news@kandu.dk> wrote in news:3ecb21e2$0$48907
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Sangen i Rigtig Juice reklamen hedder "Today" og bliver sunget af Peter
> Bosborg. Sangen er komponeret udelukkende til Rigtig Juice reklamen, og
> kan derfor ikke købes i handlen.

Udskift selv "komponeret" med "stjålet" i ovenstående!