8310
Fra : Discokongen

Dato : 21-03-01 18:17

Nogen der ved hvornår denne kan købes og evt. hvor.

Discokongen

discokongen@hotmail.com

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-03-01 20:27

"Discokongen" <discokongen@hotmail.com> wrote:

>Nogen der ved hvornår denne kan købes og evt. hvor.

Nokia sagde 2001Q3. Jeg vil tro, at den kan fås i mobiltelefonforretninger til
den tid

Peter

Fra : PHK

Dato : 11-05-01 07:42

"Discokongen" <discokongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår denne kan købes og evt. hvor.

Nogen der har hørt om en pris på denne skønhed?

--
_
|_|

Fra : Møgelmose

Dato : 11-05-01 08:12

>"Discokongen" <discokongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Nogen der har hørt om en pris på denne skønhed?

De siger den kommer til juli men vent nok med at kigge til august (de er
nogle gange lidt nølede med udgivelses datoerne)
Den kommer vist til at koste 5000+ men jeg kan ikke huske det eksakte beløb
dvs. det godt kan være 4950 eller sådan noget!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-05-01 10:19

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>Den kommer vist til at koste 5000+ men jeg kan ikke huske det eksakte beløb
>dvs. det godt kan være 4950 eller sådan noget!

Det eneste jeg har hørt fra Nokia er: "lidt mre end 8210 da den blev
introduceret." Dengang kostede den 4500-5500 u/abo. Priserne var iøvrigt
næsten de samme m/abo. Mobilix ville have 5000 m/abo. Jeg gav 4500 for min
u/abo hos www.eurotalk.dk, så jeg slap for 6 mdrs binding og sparrede 500kr
Det var i begyndelsen af januar 2000.

Peter

Fra : Møgelmose

Dato : 11-05-01 12:23

> [...]
>næsten de samme m/abo. Mobilix ville have 5000 m/abo. Jeg gav 4500 for min

Øhh er det ikke en 8210 du snakker om?
8310 er først lige blevet presenteret på CeBit...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-05-01 13:29

>Øhh er det ikke en 8210 du snakker om?
>8310 er først lige blevet presenteret på CeBit...

Lad mig forklare. Først skriver jeg om prisen for en 8310. Den skulle (ifølge
Nokia på CeBIT) komme til at koste lidt mere end 8210 kostede, da den blev
introduceret. Da prisen er i forhold til 8210, skriver jeg hvad den kostede,
da den blev introduceret.

Håber det nu er mere klart.

Peter

Fra : PHK

Dato : 11-05-01 15:28

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

God damned det er godt nok hundedyrt.

Men hva´ - jeg er holdt op med at købe motherboards til 20.000+ kr. (486´er
- så kan der vel også blive råd til en telefon :)

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 11-05-01 15:30

Der er vel ingen der har læst en test af den?

Hvornår kan man forvente at komme til det?

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 11-05-01 15:43

Jeg læser nu på www.nokia.dk at man som tilbehør kan få

·HDD-1 Dobbelt headset. Nyt headset til FM-radio
·HDC-5 Headset med mulighed for stemmestyret opkald

Vil det så sige at man ikke kan lave stemmestyret opkald med HDD-1 ??

Hvor kan man spørge om det?

--
_
|_|