også ny i denne gruppe...
Fra : Mona Reinholdt Peter~

Dato : 06-04-03 23:15

Hej med jer,

Jeg er også ny i denne gruppe og følger interesseret med i hvad her skrives
om. Jeg har haft hund siden 1982, først 3 Bearded Collies (2 danske og 1
engelsk) og siden 1987 har jeg også været passioneret interesseret i Lhasa
Apsoer og har været meget aktiv som opdrætter og udstiller, men det er jeg
pt. ikke mere. Som aktiv opdrætter nåede jeg at importere flere dejlige
hunde fra USA, Sverige og Finland. Jeg har kun en Lhasa Apso tilbage og hun
nyder tilværelsen som fodvarmer i sengen om natten og sofahund om dagen og
er en rigtig god kammerat sammen med katten i huset. De er forøvrigt verdens
bedste venner. Den forrige kat jeg havde, som desværre måtte aflives pga.
sygdom, fik mælk hos Maya - det så helt tosset ud men begge nød
arrangementet meget.

Mona R. Petersen...

Fra : Anni Pedersen

Dato : 07-04-03 08:23

--

Hej Mona!
Velkommen til, jeg er jo også selv ny her.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-04-03 17:48

Velkommen til

Jeg beundrer dig for, at du har kunnet holde en lhasa's pels.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats