NokiaTool
Fra : Carsten Riis

Dato : 21-03-01 17:04

Hej gutter

Jeg har lige hentet NokiaTool ned for at unlocke min n3210 med
softwareversion 5.36.

Og nu går jeg i mit stille sind og tænker over alle de andre
funktioner som er med i NokiaTool. Hvad skal de mon bruges til.
Og hvad med den der SW-Reset. Den lyder lidt grum, hvad gør den?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 17:27

Carsten Riis skrev:

>Jeg har lige hentet NokiaTool ned for at unlocke min n3210 med
>softwareversion 5.36.

Pas nu på ikke at brænde EEPROMen af! :)

>Og nu går jeg i mit stille sind og tænker over alle de andre
>funktioner som er med i NokiaTool. Hvad skal de mon bruges til.
>Og hvad med den der SW-Reset. Den lyder lidt grum, hvad gør den?

Jeg mener bare den genstarter telefonen. Jeg har brugt den, og den har
ikke lavet noget 'grumt' :)

Jeg har prøvet at forhøre mig i alt.cellular.nokia om de andre
funktioner, der kom ikke mange svar...

Hvem har lavet NokiaTool, det kan være man skal hive lidt i ham...
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/