Ny stjerne CD rammer den danske Country hi~
Fra : Lars Jensen

Dato : 06-04-03 22:42

Som vi alle ved stormer countrymusikken frem herhjemme. Se blot Åge
Halldorssons mange indlæg, om fremgangen!

Heidi Hauge gør det godt i USA, mange er nu ved at få øjnene op for den
danske country scene!
http://www.heidi-hauge.com/

Ikke mindst den danske country DJ Bente Kyed gør meget for sagen.
www.bentekyed.com

SIDSTE NYT: NY SUPER CD UDE!!!
Den danske supergruppe 'Midnight Cowboys' har netop afsluttet indspildningen
af deres debut CD. Efter sigende skulle det være en særdeles solid
traditionel country CD! Så alle I country elskere kan glæde jer! Se meget
mere på www.midnightcowboys.dk

God vind i sejlene til jer alle!

Country hilsen fra
Lars Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-04-03 05:18

Lars Jensen <LarsJensen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Va1ka.5973$y3.773209@news010.worldonline.dk...
> [...]
> af deres debut CD. Efter sigende skulle det være en særdeles solid
> traditionel country CD! Så alle I country elskere kan glæde jer! Se meget

______________

WORWWW MANNER

Det lyder til at være en cd som vasker sig, så det vil noget. Den skal jeg
have neglene i snarest muligt. Måske kan man få den hos Erling Fiel i Skive
Country klub.

Hvad var det egentlig "Midnight Cowboys" hed tidligere og har de ikke
udgivet en cd under deres tidligere navn. Var det ikke "New Winchester"
eller så`n noget lignende de hed? - eller har jeg misforstået noget.

Hvad med "Highway 40". Huuuuuu hvor det bare kører. Kommer der noget nyt med
dem, hr. countryekspert ?

Hilsen Åge

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 07-04-03 07:49

Lur mig lige om det ikke er Åges forsvundne tvillingebror, Lars Jensen, der
er kommet ind i billedet her. Han blev vist forbyttet ved fødslen.

Eller kunne det være en hotmail adresse oprettet til lejligheden? Jeg synes
Lars' og Åges stil og skrivemåde minder lidt om hinanden.

Tue

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-03 10:33

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> skrev i en
meddelelse news:b6r790$1u1d$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
synes
> Lars' og Åges stil og skrivemåde minder lidt om hinanden.

Det er hverken samme IP eller ISP. Så medmindre åge har to abbonementer, er
det ikke de samme personer.

- Martin

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 07-04-03 16:12

> Det er hverken samme IP eller ISP. Så medmindre åge har to abbonementer,
er
> det ikke de samme personer.

Ok...forbyttede tvillingebrødre...!

Tue

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-04-03 18:35

Tue Vestergaard <tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b6s4o5$5o5$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
_________

Ingen grund til panik længere. "New Vincesters" var forløberen tíl "Midnight
Cowboys", kan jeg se på internet.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-04-03 08:46

> [...]
> _________
>
> Ingen grund til panik længere. "New Vincesters" var forløberen tíl

Hej Åge

Hvad er den af, hvad er Lars Jensen for en fyr. Der er noget helt forkert
med ham. Han har slet ikke skældt dig ud endnu

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-03 13:40

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e927def$0$52198$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hvad er den af, hvad er Lars Jensen for en fyr. Der er noget helt forkert
> med ham. Han har slet ikke skældt dig ud endnu
>
> M.V.H.....Benny..
________

Jeg har ikke sovet det sidste døgn af undren. Måske er han en fra de brede
masser, ude i samfundet. NG breder sig jo til flere og flere folk.

Hilsen Åge

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-04-03 20:58

"Åge Halldorsson" skrev:.
> [...]
> eller så`n noget lignende de hed? - eller har jeg misforstået noget.
>
> Hvad med "Highway 40". Huuuuuu hvor det bare kører. Kommer der noget nyt

Hejsa Åge,

Jow nu skal du bare høre...

Midnight Cowboys hed tidligere New Winchesters, men de skiftede besætning og
Kim Jessen, som er ankermand valgte at omdøbe bandet til Midnight Cowboys.
Det er i hvert tilfælde hvad jeg har 'hørt' i de danske countrykroge. Kim
Jessen var faktisk tidligere leadguitarist og vokal i Leif Kerstein & The
Winchesters!

Den nye cd fra Midnight Cowboys kan du få her:
http://www.midnightcowboys.dk/CD.htm Her kan du også læse hvilke numre de
har valgt.

Jo, Highway 40 http://highway40.just.nu kender vi jo alle, de har tidligere
spillet arrangementer sammen med Midnight Cowboys. Den 1. marts Country
Night, Viften, Rødovre, var der selv, wauv for en aften.

Countryhilsner fra
Lars Jensen