Ridehuset Århus... hvor ligger det?
Fra : Peer E.P.

Dato : 06-04-03 22:38

Goddag

Jeg skal finde ridehuset, århus. Altså spillestedet. Jeg kan ikke rinde det
ved at søge på google/jubii... Hvordan finder jeg det så? jeg kan heller
ikke finde deres hjemmeside...

Så hvis der er nogen der kender adressen eller deres hjemmeside adr. ville
jeg blive henrykt...

Mvh. Peer

Fra : Søren Blom

Dato : 06-04-03 23:29

"Peer E.P." <FJERNDETHERpeer_p@hotmail.com> skrev
> Så hvis der er nogen der kender adressen eller deres hjemmeside adr. ville
> jeg blive henrykt...

Det ligger på hjørnet af Frederiks Allé og Vester Allé, lige foran
Musikhuset. Hvis du kan finde Musikhuset, så er Ridehuset den Røde
murstensbygning der ligger lidt for sig selv helt ud til Frederiks Allé.
Lige et godt råd, tage varmt tøj på, hvis du skal opholde dig der i længere
tid, det er iskoldt på denne årstid.
Hvis du komme med toget til Århus, så er gå afstanden ca. 5 minutter. Gå til
venstre når du komme ud af Banegården, ved det første lyskryds, går du lige
over, ved det næste der er et T kryds går du til højre, så kan du se
Ridehuset på din venstre hånd henne ved den næste kryds.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : zcully

Dato : 07-04-03 16:54

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> over, ved det næste der er et T kryds går du til højre, så kan du se
> Ridehuset på din venstre hånd henne ved den næste kryds.

Fantastisk beskrivelse
Hvis det helt glipper (hvilket det ikke burde) , så spørg. ALLE i Århus ved
hvor Ridehuset er.

/Zcully

Fra : Peter T.

Dato : 08-04-03 10:04

Søren Blom wrote:

> Lige et godt råd, tage varmt tøj på, hvis du skal opholde
> dig der i længere tid, det er iskoldt på denne årstid.

De fik bygget varme i gulvet for 4-5 år siden og det skulle virke
fortrinligt (med forebehold for at man næppe skal forvente at kunne gå
rundt i korte bukser og t-shirt derinde om vinteren).

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 13:41

Søren Blom wrote:

> [...]
> over, ved det næste der er et T kryds går du til højre, så kan du se
> Ridehuset på din venstre hånd henne ved den næste kryds.

Samme rute på et luftfoto:
http://www.daimi.au.dk/~karsten/HvorErRidehuset.jpg

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Per O.

Dato : 08-04-03 19:54

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAMWONDERFULSPAM@daimi.au.dk>
skrev i en meddelelse news:b6ug0p$pqk$1@news.net.uni-c.dk...

> Samme rute på et luftfoto:
> http://www.daimi.au.dk/~karsten/HvorErRidehuset.jpg

Hvorfor sende manden ud på en omvej, man kan jo gå skråt igennem parken ved
siden af rådhuset. Er nemt at se på det fine luftfoto !

Per O.

Fra : Søren Blom

Dato : 08-04-03 20:47

"Per O." <dont_mail@me.dk> skrev

> Hvorfor sende manden ud på en omvej, man kan jo gå skråt igennem parken
ved
> siden af rådhuset. Er nemt at se på det fine luftfoto !

Hvis man ikke kender Århus eller en hvilken som helst anden by, så sender
man sku ikke folk igennem en smut vej, så vælger man den mest lige vej,
hvilket jeg mener at have gjort.
At luftfoto nu er dukket op, hvor man kan se at man kan krydse igennem ved
at gå ned af Park Allé og bag om rådhuset, er vist alm. viden for alle der
bor i Århus, men aldrig en vej jeg ville sende folk der ikke kender byen
overhoved.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Andreas Holt

Dato : 10-04-03 17:01

wrote in message news:b6ug0p$pqk$1@news.net.uni-c.dk...

> Samme rute på et luftfoto:
> http://www.daimi.au.dk/~karsten/HvorErRidehuset.jpg

Måske lidt OT, men hvor har du fundet det luftfoto henne? :)

mvh
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 17:30

Andreas Holt wrote:

> Måske lidt OT, men hvor har du fundet det luftfoto henne? :)

Egenproduktion - jeg er 800 meter høj og bor lige i nærheden.

Eller også var det på:
http://195.41.32.55/domino/inft/inftsite.nsf/gifs/kortmateriale/$file/oversigtskort.htm
(Klik for at zoome ind)

Fra : Peer E.P.

Dato : 09-04-03 18:13

"Peer E.P." <FJERNDETHERpeer_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke finde deres hjemmeside...
>
> Så hvis der er nogen der kender adressen eller deres hjemmeside adr. ville

Tusind tak til Søren Blom!
Jeg kører i egen bil, så det er en rigtig god beskrivelse!

Endnu engang tak!

Mvh. Peer