MS Windows
briani 27239
Skifte Stifinder til "detaljer"
Fra : Jensen

Dato : 06-04-03 22:08

Hvordan får jeg Stifinder til permanent at vise ikonerne som detaljer.
Kører Win XP home. Jeg må p.t. ustandselig åbne "vis"-knappen for at
få detaljerne. Venligst Jørgen Jensen

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 22:13

Jensen <ppanter(nospam)@City.dk> wrote in

> Hvordan får jeg Stifinder til permanent at vise ikonerne som detaljer.
> Kører Win XP home. Jeg må p.t. ustandselig åbne "vis"-knappen for at
> få detaljerne. Venligst Jørgen Jensen

I stifinder sætter du en mappe op som du vil have den og smutter derefter i
Funktioner -> mappe indstillinger -> Vis og trykker på den øverste knap,
hvor der står at alle andre mapper skal være som denne. (kan sku ikke lige
huske hvordan det hedder på dansk).

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-04-03 22:15

On Sun, 06 Apr 2003 23:07:40 +0200, Jensen <ppanter(nospam)@City.dk>
wrote:

>Hvordan får jeg Stifinder til permanent at vise ikonerne som detaljer.
>Kører Win XP home. Jeg må p.t. ustandselig åbne "vis"-knappen for at
>få detaljerne.

Åbn den i en vilkårlig mappe, vælg Vis -> Detaljer, derefter
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Anvend på alle mapper. Så
husker den det - med det forbehold, at somme klager over, den
alligevel glemmer det engang imellem. Det har jeg nu ikke været ude
for.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jensen

Dato : 08-04-03 17:25

>Hvordan får jeg Stifinder til permanent at vise ikonerne som detaljer.
>Kører Win XP home. Jeg må p.t. ustandselig åbne "vis"-knappen for at
>få detaljerne. Venligst Jørgen Jensen
Tak til Anders og Peter. Nu opfører Stifinder sig som jeg vil. Mange
hilsner Jørgen Jensen.