Browser
stl_s 3840
arlet 2470
lop.com og anden spyware
Fra : news.tele.dk

Dato : 06-04-03 21:40

Når jeg skriver en forkert adresse i IE bliver der vist en side fra lop.com
+alverdens andet skrammel. JEg har kørt Ad adware og sluppet af med en masse
skidt. Det eneste jeg mangler er altså det med den forkerte adresse.Som
standard plejede at få en slags søgeside fra Microsoft. Ved nogen hvad det
er for en fil, der registrerer dette, og om man kan gøre noget.
mvh Pia L

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-03 22:36

"news.tele.dk" <pil@nordkalotten.dk> skrev :

>Når jeg skriver en forkert adresse i IE bliver der vist en side fra lop.com
>+alverdens andet skrammel.

Prøv med spybot, den er mere effektiv end Adaware.
http://security.kolla.de/

Ellers gå i start => kør => regedit og fjern alt med lop.