Hjælp! Uploade side hos TDC
Fra : Helle [4550]

Dato : 06-04-03 21:08

Jeg har i dag været inde og oprette en hjemmeside hos TDC.
Nu skal jeg bare have smidt min html-programmerede side op på.
Jeg bruger WS_FTP, men den vil ikke. Hvad går galt?
Jeg har sider hos 3 forskellige web-hoteller, og har ikke i den forbindelse
problemer med at uploade med WS_FTP.

Helle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-03 21:23

"Helle [4550]" <helles@rudekuvert.dk> skrev :

>Jeg har i dag været inde og oprette en hjemmeside hos TDC.
>Nu skal jeg bare have smidt min html-programmerede side op på.
>Jeg bruger WS_FTP, men den vil ikke. Hvad går galt?

Er dit internetabonnement nyoprettet hos TDC?

Der skal gå 14 dage før din hjemmeside kan tages i brug (p.gr.a.
muligheden for at fortryde bestillingen af internetabonnement).

Om det også gælder for ældre abonnenter, som først opretter siden
senere ved jeg ikke.

Men prøv evt. at spørg i news:tele.internet, det har ikke rigtig
noget med html at gøre og i en intern TDC-gruppe er der større
chance for et kvalificeret svar.

Fra : Helle [4550]

Dato : 06-04-03 22:48

Hej Knud

Tak for dit svar. Imellemtiden er jeg kommet på serveren. Den har måske
været midlertidig nede.
Jeg uploadede et index og en jpg-fil. Men den vil ikke vise jpg-filen. Så
jeg iler straks til tele.internet og spø'r.

mvh Helle