Aurora - et skabs-marsvin!
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 06-04-03 20:04

Lige siden vi fik hende, har Aurora været meget interesseret i vores
marsvin. Hun har efterhånden gennemgået en assimilations-proces, og er nu
endelig sprunget ud som marsvin!
Se beviser her: www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=106

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 06-04-03 20:12

> endelig sprunget ud som marsvin!
> Se beviser her: www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=106
>
> Mvh. Else.

Haaahaaa - hvor er hun cool. (og hvor er jeg træt af stormvejr)

:Pia

Fra : sn67

Dato : 06-04-03 20:36

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Lige siden vi fik hende, har Aurora været meget interesseret i vores
> marsvin. Hun har efterhånden gennemgået en assimilations-proces, og er nu
> [...]
Hvor er det dog en flot kat! Men dit marsvin trænger til at få klippet
kløer!
Susanne

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-04-03 20:50

> Lige siden vi fik hende, har Aurora været meget interesseret i vores
> marsvin. Hun har efterhånden gennemgået en assimilations-proces, og er nu
> [...]

Nøøøj, jeg synes, hun er meget overbevisende som marsvin. Herlige, herlige
billeder!
Min barndoms kat, Max, ville faktisk slå ihjel for agurk, men han var vist
et permeldikkeldyr og ikke et marsvin.

Rosinen, Kina og Albert har længe forsøgt at overbevise os om, at man da
også sagtens kan lade dem få direkte adgang til undulatburet. Desværre for
kattene uden held.

MVH Mette

Fra : Bente Jepsen

Dato : 06-04-03 21:53

> Lige siden vi fik hende, har Aurora været meget interesseret i vores
> marsvin. Hun har efterhånden gennemgået en assimilations-proces, og er nu
> [...]

LOL, jeg kan da godt forstå hun tror hun er et marsvin, hun ligner da næsten
til forveksling, samme farve og mønster.

Mange hilsner
Bente

Fra : Mette Jensen

Dato : 06-04-03 21:59

Else Gyldenkærne wrote:

> Lige siden vi fik hende, har Aurora været meget interesseret i vores
> marsvin. Hun har efterhånden gennemgået en assimilations-proces, og
> er nu endelig sprunget ud som marsvin!

)))) Hi hi..... Ja, der kan man bare se. Skal I så også til at have hende
i bur?

Og hvad med Emliy? Er hun ved at blive en grav-kat?

Jeg mener: www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=107

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-03 12:29

Hej Else!
Jeg har også et rigtig godt billede af vores marsvine-kat, nemlig Vianna
Jeg lægger det lige ud når jeg kommer hjem (er i skole nu), så I kan
se det, dem der vil

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-03 16:31

Her er Vianna som marsvin
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=108

Fra : Kate

Dato : 08-04-03 22:27

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote in

> www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=108

Haha, sådan ligger Mowgli og Lante i kaninburet. Jeg er sikker på at
Mowgli er lidt kanin, ihvertfald synes han at kaninpiller sagtens kan
spises, specielt lige når Joey er sulten. Så kan han stå udenfor buret
og vente til Mowgli er færdig

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar