form tag gør at indhold i kolonne "svæver"
Fra : Thomas

Dato : 06-04-03 19:58

Jeg har følgende række i min tabel, men mine knapper kommer til at hænge i
luften af cellerne. Eller snarere ser det ud som om at der er tvunget
linjeskift efter mine form knapper?

name="tilbage" type="submit" value="Tilbage"></form></td>
type="submit" value="Frem"></form></td>

Fra : Thomas

Dato : 06-04-03 20:03

Nu fandt jeg selv svaret som er at flytte form tagene til før <td> dvs.