MS Windows
briani 27239
Hjælp ! er der nogen der har en musefælde
Fra : N.O.Svendsen

Dato : 06-04-03 18:26

Hjælp, min curser er begyndt ligepludselig at låse et tilfældigt sted på
skærmen, og så glider den lige så stille ud til den ene side. Der sidder den
så op til et par minutter, så kan jeg lige pludselig flytteden lidt igen.
Jeg kører Win98SE, er der en venlig sjæl der eventuelt kan hjælpe mig med
en løsning/forklaring ?

Venligst
Niels O. Svendsen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-03 18:47

N.O.Svendsen 's insignificant opinion was stated in:
3e90633b$0$10392$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> flytteden lidt igen. Jeg kører Win98SE, er der en venlig sjæl der
> eventuelt kan hjælpe mig med en løsning/forklaring ?

Trådløs mus?
Min trådløse gør præcis det samme når den er ved at løbe tør.

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 06-04-03 18:55

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3e90633b$0$10392$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Trådløs mus?
> Min trådløse gør præcis det samme når den er ved at løbe tør.

Nææ, desværre denne her har en hale

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-03 20:40

N.O.Svendsen 's insignificant opinion was stated in:
3e906a00$0$10398$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Nææ, desværre denne her har en hale

Bruger du en std. winblows driver, eller en der følger med musen? kunne
være et forsøg værd at prøve den anden.

Et løst skud fra hoften, prøv at slå din printerport fra i bios. Min fars
spand opfører sig uforklarligt mystisk mht. mus hvis porten står som
ecp(?) i bios, eller som std. og der ikke er en printer tilsluttet.. bare
et løst forsøg.

--
/Sune
Fac ut vivas!