tekst over billeder
Fra : Bent Andersen

Dato : 06-04-03 17:40

Hej

Jeg forsøger at ligge noget tekst ind over et billede/banner, det er
meningen at teksten skal være hyperlink, men jeg kan ikke rigtigt få det til
at ligge der hvor jeg gerne vil.
kan man ikke sætte ét ord på af gangen og så lave det til et hyperlink?
har også forsøgt med tabel, men igen det ligger ikke hvor jeg gerne vil jave
det til at ligge, nemlig oven på banneret

Bent
www.seritex.dk
www.t-shirtshop.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-03 19:10

"Bent Andersen" <Seritex@mail.tele.dk> skrev :

>kan man ikke sætte ét ord på af gangen og så lave det til et hyperlink?
>har også forsøgt med tabel, men igen det ligger ikke hvor jeg gerne vil jave
>det til at ligge, nemlig oven på banneret

Indsæt billedet som baggrundsbillede, så kan du skrive alt, hvad
du vil ovenpå.

Fra : hcma

Dato : 06-04-03 20:08

"Bent Andersen" <Seritex@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jave
> det til at ligge, nemlig oven på banneret

Kan du ikke bare sætte teksten ind i billedet i et grafikprogram og så i
Frontpage lave et hotspot på teksten??

m v h
HC

Fra : Bent Andersen

Dato : 06-04-03 20:23

> Kan du ikke bare sætte teksten ind i billedet i et grafikprogram og så i
> Frontpage lave et hotspot på teksten??
>
> m v h
> HC

Jo, det bliver vist den bedste/nemmeste løsning.

Tak.

Bent
www.seritex.dk
www.t-shirtshop.dk