Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Amatørfotografer - forum
Fra : Allan Bojsen

Dato : 06-04-03 16:27

Hej i forummet.
Kan nogen oplyse om der findes forummer eller lignende på nettet, hvor
amatørfotografer - altså fotografer, der ikke lever af at fotografere
- mødes?
Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - spændende tips til nettet

Fra : pan2

Dato : 06-04-03 16:39

"Allan Bojsen" skrev d. 06-04-03 16:27 dette indlæg :
> [...]
> Kan nogen oplyse om der findes forummer eller lignende på nettet, hvor
> amatørfotografer - altså fotografer, der ikke lever af at fotografere

hej allan
prøv www.fotokritik.dk
vh
per

http://www.kandu.dk/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 06-04-03 16:58

"Allan Bojsen" <email@nettips.sk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen oplyse om der findes forummer eller lignende på nettet, hvor
> amatørfotografer - altså fotografer, der ikke lever af at fotografere
> - mødes?

Ja en stor del af dem er herinde, men et sted for du helt undgår de amatøre
som er gode nok til at kunne leve af deres hobby, kan du nok ikke finde
nogle steder. Har du fundet de fotografer som du vil have til at arbejde som
et link i løn endnu, ellers kan du jo prøve at spørge herinde.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97
http://www.colourart.dk/nyheder/photokina/cap_international2002.htm

Fra : Allan Bojsen

Dato : 06-04-03 19:20

On Sun, 6 Apr 2003 17:57:42 +0200, "Tholo - www.tholofoto.dk"
<Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote:
Har du fundet de fotografer som du vil have til at arbejde som
>et link i løn endnu, ellers kan du jo prøve at spørge herinde.

Hej Thomas,
Tak for venligt svar, men jeg tror ikke dette er forummet hvor man
spørger efter arbejdshjælp. Derfor har jeg oprettet et opslag i
dk.opslag.stillinger.
Mvh. Allan

Fra : Thomas Christensen

Dato : 06-04-03 17:10

Hej Allan

Du er velkomme til at kigge på WWW.Foto-basen.Dk

Med venlig hilsen
Foto-basen.Dk

Fra : Allan Bojsen

Dato : 06-04-03 19:24

On Sun, 6 Apr 2003 18:10:13 +0200, "Thomas Christensen"
<thomas@christensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej Allan
>
>Du er velkomme til at kigge på WWW.Foto-basen.Dk

Ser spændende ud. Den kikker jeg lige igennem. Tak.
Mvh. Allan

Fra : Claus Smith

Dato : 06-04-03 18:23

Du skulle prøve www.modellerne.dk der finder du både fotografer og modeller
på fritidsbasis.

Claus

Fra : den glade dreng

Dato : 06-04-03 22:07

"Claus Smith" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle prøve www.modellerne.dk der finder du både fotografer og
modeller
> på fritidsbasis.

Claus

Du glemte at nævne at man skal betale for at være der, samt oplyse en
masse personlige data.

hilsen

Per

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 06-04-03 22:26

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte at nævne at man skal betale for at være der, samt oplyse en
> masse personlige data.

Den debat har været oppe og vende engang før..
Hvis 100 kr som et engangs beløb for at få adgang til de modeller, og de
muligheder der ligger i siden er for meget, så har du nok heller ikke råd
til at give en model en sodavand under optagelserne, og skal så derfor nok
heller ikke forvente at mange vil arbejde med dig. Godt klar over at det
ikke er det der afgør det, men som lille sidebemærkning.
En masse pesonlig oplysninger. Slap da helt af. Hvis du ønsker at være så
anonym at selv dit navn er en hemmelighed, så er jeg personligt glad for at
du ikke er med på siden.

Men hver mand eller kvinde sin smag...*S*

Fra : Tom Dissing

Dato : 06-04-03 23:41

En lille drejning..
Er der nogle her der har erfaringer med at hyre Proff modeller, til
"eksperimenter"..
Jeg går og roder med noget lys suppleret op med komplentær-farvet lys..
Planen er at lave en optagelse, på parkeringspladsen det sted hvor jeg kan
leje nogle MEGET STORE lamper.. ( 2x10KW HMI)
Tom

Spørgsmålet går med andre ord på ud på om modelbureauerne er til at have med
at gøre.
Og så også gerne en prissætning..
Hvad koster en model I timen .. 1000- 1500 !?
Lyset har jeg på plads..

On 06/04/03 23:26, in article 3e909b76$0$7583$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 06-04-03 23:50

"Tom Dissing" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at gøre.
> Og så også gerne en prissætning..
> Hvad koster en model I timen .. 1000- 1500 !?

Selføldig er det til at have med at gøre, de lever jo at hjælpe dig i sådan
en situation. Priserne ligger fra en 4-500 kr i timen og opefter, typsisk
afhæning af hvor det skal forgår, hvad der skal laves.osv....

Fra : Tom Dissing

Dato : 07-04-03 09:24

Tak
Tom

On 07/04/03 0:49, in article 3e90af44$0$7598$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,

Fra : Claus Smith

Dato : 07-04-03 04:14

Utroligt at du stadig har et problem med dette og gider at komme med dit
vrøvl, nå men vi andre er jo seriøse og ikke bange for at vise vores
identitet.....prøv at kravl frem af hullet hvis du vil være med sammen med
os andre.

Claus

Fra : Alan Olsen

Dato : 06-04-03 17:31

Hej Allan

Der er jo også en fotoklub i Svendborg, som interesserer sig for både
digitale og analoge billeder.

Mvh Alan
PS er ikke selv medlem.

Fra : Allan Bojsen

Dato : 06-04-03 19:25

On Sun, 6 Apr 2003 18:31:12 +0200, "Alan Olsen"
<al.olsen@mail1.stofanet.dk> wrote:
>Der er jo også en fotoklub i Svendborg, som interesserer sig for både
>digitale og analoge billeder.

Hej Alan,
Lang tid siden...
Måske skulle jeg kontakte pågældende klub. Jeg vidste ikke at du var
seriøs fotograf
Mvh. Allan

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-04-03 20:42

> [...]

Kan du ikke komme med noget information om denne klub? En hjemmeside ville
måske være smartest?

> Hej Alan,
> Lang tid siden...
> Måske skulle jeg kontakte pågældende klub. Jeg vidste ikke at du var
> seriøs fotograf
> Mvh. Allan

Og hej Allan... Du kommer da om dig her på nettet ..... Kan se du stadig
skriver i FA avis :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Alan Olsen

Dato : 07-04-03 19:16

Jeg kender ikke så meget til klubben, men jeg ved at de holder til på
Østrehavnevej 15. Og har møde tirsdag aften.

Mvh Alan