CSS tekst der fader ud forneden eller for ~
Fra : Henrik Petersen

Dato : 06-04-03 14:48

hej læser

jeg så for nogle dage side noget CSS tekst der fik teksten til at fade ud
forneden, men jeg kan ikke finden den igen, er der nogle der ved hvor eller
hvordan....?

henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-03 15:38

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev :

>jeg så for nogle dage side noget CSS tekst der fik teksten til at fade ud
>forneden, men jeg kan ikke finden den igen, er der nogle der ved hvor eller
>hvordan....?

Næppe noget css, men et javascript.

Prøv at kig på http://dynamicdrive.com om du kan finde noget
brugbart.

Ellers spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside.

Hvis du er sikker på at det er css, så kender jeg det ikke og et
link vil være rart.