Hvordan laver man en boks såsom et loggin.~
Fra : Alexander

Dato : 06-04-03 14:09

Et loggin er jo en boks man kan skrive i...
og denne boks fremstår efter hvad jeg skulle mene en HTML-kodning
og denne kodning vil jeg gerne kende...
denne boks vil jeg brge på en side hvor man skal kunne
efterspørge efter noget der hedder CLANWAR (det er en CLAN site
til CS).
altså man skal simpelt hen kunne skrive i den og så når man
trykker på knappen så kommer teksten med mail eller lignene....

på forhånd TAK...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 06-04-03 16:05

Alexander <Nordsetd999@hotmail.com> wrote:

>altså man skal simpelt hen kunne skrive i den og så når man
>trykker på knappen så kommer teksten med mail eller lignene....

Det kan du ikke i ren html, der skal et eller andet script til at
reagere på inputtet, så du må igang med at lære noget serverside og så
spørge i de grupper når du støder ind i spørgsmål.
Først skal du finde ud af hvad du kan på din server, asp, php eller
hvad.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/