MS Windows
briani 27239
hvad gør jeg ved de her lorte popups
Fra : minibyb

Dato : 06-04-03 13:45

hej ng

jeg har et problem med min win2kpro! det går på de her popups´, jeg har en
10-20 vinduer i timen! det gør mig sindsyg!!!!! hjæææææææælp

på forhånd tak
mvh Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 13:47

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> wrote in

> jeg har et problem med min win2kpro! det går på de her popups´, jeg
> har en 10-20 vinduer i timen! det gør mig sindsyg!!!!! hjæææææææælp

Prøv at scanne din maskine igennem med Ad-aware. (www.lavasoft.de)
Husk at trykke update inden du bruger det første gang.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : minibyb

Dato : 06-04-03 13:53

den starter hver gang jeg booter men det hjælper ikke en brik??

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 13:55

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> wrote in news:b6p7uh$1skm$1
@news.cybercity.dk:

> den starter hver gang jeg booter men det hjælper ikke en brik??

Så skulle du prøve med Spybot - find den med google.

Forresten ville det også være fedt hvis du lige læste denne:

Fra : BorreBoy

Dato : 06-04-03 14:48

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hej ng
>
> jeg har et problem med min win2kpro! det går på de her popups´, jeg har en
> 10-20 vinduer i timen! det gør mig sindsyg!!!!! hjæææææææælp

Taget fra PcWorld.dk:

9. CloseIEx
Problemet med programmer som dræber pop-up vinduer er, at nogle websites
benytter nye vinduer til vigtige dele af sitets funktioner. I stedet for at
blokere for alle pop-up vinduer, installerer CloseIEx to knapper i Internet
Explorer, hvor den ene lukker alle vinduer, mens den anden lukker alle på
nær det aktuelle vindue.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : minibyb

Dato : 06-04-03 15:11

nu er det sådan så, jeg vil jo gerne have dem væk "for good"??

Fra : olefabricius

Dato : 06-04-03 21:08

"minibyb" skrev d. 06-04-03 15:11>
Prøv med STOP ZILLA,der er det meget ,meget lidt der slipper ind.
Mvh Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-04-03 22:10

Installer en pop-up killer.

On Sun, 6 Apr 2003 16:10:42 +0200, "minibyb"

Fra : Larsen

Dato : 07-04-03 06:50

Hej

"Popup ad filter" er jeg meget tilfreds med, søg på Google

mvh
Preben

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 07-04-03 08:26

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> writes:

> jeg har et problem med min win2kpro! det går på de her popups´, jeg har en
> 10-20 vinduer i timen! det gør mig sindsyg!!!!! hjæææææææælp

Bruger du IE? Den er ret dårlig til at håndtere popups, hvis du er
klar til en revulotion kunne du prøve Opera eller Mozilla. Jeg synes
at Mozilla gør arbejdet en hel del bedre og jeg har hørt meget
positivt om Opera.

Btw. så er Mozilla nu version 1.3 og sidste version bliver
1.4. Derefter skal det hele laves om til nogen flere mindre
komponenter med samme renderkerne. Måske bliver der lidt stilstand i
udviklingen til den tid.

--
Mvh Christoffer

It's entirely untested, but it looks good and compiles. Ship it!
- Linus Torvalds