Perser søger nyt hjem
Fra : Tanja Petersen

Dato : 06-04-03 12:32

Hej Alle

Kender I en , der vil have en 3 snart 4 år colourpoint han kastrat. Den
hedder Relodos Samson, og er opdrættet af Lene Dorrens.. Alt tilbehør
medfølger, så som kradsetræ, transportkasse m.m. Ejeren skal flytte, og må
desværre ikke have husdyr, i deres nye bolig.. Ejeren hedder Aage Mikander,
og kan træffes på tlf. 36 41 28 60

Venlig Hilsen
Tanja

Fra : Dan Mortensen

Dato : 06-04-03 12:50

Hej

Du kan ligge den ind på www.vildkat.dk
Med lidt tekst og evt billede

Hilsen Marianne
¨DK Sollok

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 06-04-03 13:02

Tanja Petersen skriver:

> [...]
> desværre ikke have husdyr, i deres nye bolig.. Ejeren hedder Aage Mikander,

Hej Tanja!
Katten kan evt. komme med på siden her: http://www.vildkat.dk/
Hilsen Dorthe

Fra : Lene Vang

Dato : 06-04-03 13:04

> [...]
> medfølger, så som kradsetræ, transportkasse m.m. Ejeren skal flytte, og må
> desværre ikke have husdyr, i deres nye bolig.. Ejeren hedder Aage

Hejsa Tanja
Må man spørge om hvilken farve han har, og hvor i landet han bor??

Hilsen Lene

Fra : Tanja Petersen

Dato : 06-04-03 19:32

Hej Lene

Han er en rødmasket dreng.
Ejeren kommer fra Rødovre.
Jeg har kun formidlet teksten videre, da det er en fra vores gruppe. Så jeg
kan desværre ikke fortælle noget om ham. Men i kan jo prøve at ringe til
Aage og få en snak med ham.

Venlig Hilsen
Tanja