MS Windows
briani 27239
Wincfg312.exe?
Fra : sls

Dato : 06-04-03 12:26

Hej NG!!!

Jeg kører med WinXP pro Dk.
Jeg har lige haft flyttet min computer over på et andet netværk.
Jeg har selv kørt med fast IP herhjemme, men på det andet
net kørte de med DCHP (eller hvad det nu hedder)
Jeg var så inde i LAN forbindelse, og slog den vær fra fast IP, og
genstartede.
Nu når jeg starter computeren op, kommer den frem med en fejlmeddelse om at
wincfg312.exe mangler, at jeg skal søge efter filen, eller om jeg har
skrevet stien rigtig.
Men jeg har ikke den fil på computeren, hvad er det for en, og hvad bruges
den til?
Og hvordan kan jeg rette fejlen?

Mvh Sid

Fra : sls

Dato : 06-04-03 13:21

> wincfg312.exe mangler, at jeg skal søge efter filen, eller om jeg har

Hvis der er en der har filen "wincfg312.exe" kunne jeg godt bruge en kopi

Mvh Sid

Fra : Leo.E

Dato : 07-04-03 17:27

"sls" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message news:<b6p63q$1qkg$1@news.cybercity.dk>...

> Hvis der er en der har filen "wincfg312.exe" kunne jeg godt bruge en kopi
>
> Mvh Sid
Hej
Det kunne se ud til at det er en
virus der driller! prøv at se her: