MS Windows
briani 27239
opkaldsvindue popper op
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 06-04-03 11:22

Da jeg flyttede mit anlæg, knækkede strømforsyningen til mit modem - jeg
købte en ny smart strømforsyning med omskiftelig spænding, men havde ikke
taget højde for polaritetsangivelse, og så røg mit modem!!
Det er altsammen klaret, men nu er der gået kuk i det på den måde, at
opkaldsvinduet til internet popper op ved start af pc'en samt ved andre
hændelser, så som start af andre programmer. Når jeg lukker vinduet, kan jeg
dog komme på internet på normal måde.Derudover er grafikken blevet
sløv - mine ikoner i startbilledet er nu længere tid om at få farver.
Er der nogen her i denne gruppe, der på baggrund af denne forklaring kan
hjælpe mig med dette problem?

Med venlig hilsen
Jørgen Knudsen

Fra : BJ.DK

Dato : 10-04-03 14:04

"Jørgen Knudsen" <jbknudsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sløv - mine ikoner i startbilledet er nu længere tid om at få farver.
> Er der nogen her i denne gruppe, der på baggrund af denne forklaring kan

Det skulle vel ikke have noget at gøre med et eller andet opkaldsprogram,
der forsøger at bruge dit gamle modem?