Køb og salg side...
Fra : vest

Dato : 06-04-03 11:37

Hej NG..

Jeg er ved at lave en klub hjemmeside, hvor vi gerne vil have en køb og salg
side.

Kan man lave det sådan at folk selv intaster hvad de vil sælge uden at jeg
skal uploade det ??

Det må gerne være så simpelt så muligt..

Mvh. Søren

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-04-03 20:40

"vest" <varde@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side.
>
> Kan man lave det sådan at folk selv intaster hvad de vil sælge uden at jeg

Under forudsætning af at din server understøtter FrontPage server
extensions, kan du anvende et diskussionsforum som et køb/salg sted. Det
kræver blot at du luger ud i annoncerne efterhånden som de bliver uaktuelle.
Det sker ikke automatisk.

Filer => Nyt web-sted => Guiden diskussionsforum. Og lav det som et subweb
til dit website.

mvh
Ulrik