MS Windows
briani 27239
HASTER! - XP-problemer
Fra : Peter

Dato : 06-04-03 10:27

Hej alle.

Vi ville indstallere et kontorprogram (Lotus) på PC'en med Windows XP. Dette
ville XP ikke acceptere. Der kom en Explorer-fejl. Derefter afindstallerede
vi programmet. Efter genstarten var der ikke mere adgang til CD/DVD drevene.
I bios er drevene "tilstede" med ikke i Windows XP. Hvad gør jeg for at
komme videre? - Haster!

m.v.h.

Peter

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 06-04-03 11:01

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> I bios er drevene "tilstede" med ikke i Windows XP. Hvad gør jeg for at
> komme videre? - Haster!

Har selv haft samme problem, løste det ved at geninstallere xp.

Lars

Fra : Ragna S.

Dato : 06-04-03 16:26

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> wrote in message news:<3e8ffae3$0$142$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Har selv haft samme problem, løste det ved at geninstallere xp.
>
> Lars

Mon det ikke er bedre bare at bruge systemgendannelse? På den måde kan
man "skrue tiden tilbage" til før installeringen af
problemprogrammet.
Ragna.

Fra : JL

Dato : 06-04-03 13:14

> [...]
drevene.
> I bios er drevene "tilstede" med ikke i Windows XP. Hvad gør jeg for at

Prøv at slette dine "ide channels" under hardware (begge kanaler eller blot
den ene hvis dine forsvundne drev kun sidder på den ene...). Reboot derefter
og se om det hjælper.
Mvh
JL

Fra : Lars Lienhøft Larsen