Automail
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 06-04-03 06:13

Kan det lade sig gøre at sende en auto(retur)mail, uden brug af PHP eller
ASP, når besøgende har udfyldt en formular på min hjemmeside, hvor
oplysninger er sendt til min emailadresse.

--
Mvh hilsen
Jørn R

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-03 12:42

Hvis din ISP tilbyder auto-svar til e-mails (vacation replies, etc.), kan du
lade formularen blive sendt til en e-mail adresse med auto-svar. Hvis du har
din egen computer tændt hele tiden, kan du bruge dit Outlook Express program
til at sende auto-svar ud (Lave en meddelelsesregel, og vælg "Svar med
meddelelse"). Hvis du har adgang til upload af egne cgi-scripts var det
måske også en mulighed?

Mvh, Claus
---
"Fordi der ikke hurtigt fældes dom over den onde handling, er menneskers
hjerte fuldt af lyst til at handle ondt."
(Bibelen, Gamle Testamente, Prædikerens Bog 8,11)

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 07-04-03 08:50

Claus wrote:
> [...]
> meddelelsesregel, og vælg "Svar med meddelelse"). Hvis du har adgang
> til upload af egne cgi-scripts var det måske også en mulighed?

Ok - mange tak.
Der er jo flere muligheder.
Jeg kikker på det.

Fra : Olav Noksagt

Dato : 08-04-03 11:51

Jørn Rasmussen skrev:

> [...]
> ASP, når besøgende har udfyldt en formular på min hjemmeside, hvor
> oplysninger er sendt til min emailadresse.

Det nemmeste er hvis du har webmail og kan sætte en autoreply dér...

Olav