MS Windows
briani 27239
IE må ikke åbne avi filer
Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-04-03 01:26

hej
hvordan hulen undgår man at IE 6.0 i XP åbner avi og lignende media filer..
dvs den skal bare downloade filen når man klikker på den?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-03 02:11

"Mike Crenshaw" <crenshaw@worldonline.dk> skrev :

>hvordan hulen undgår man at IE 6.0 i XP åbner avi og lignende media filer..
>dvs den skal bare downloade filen når man klikker på den?

Kontrolpanel => mappeindstillinger => filtyper => find de
aktueææe filtyper => Sæt et flueben ved »Bekræft åbning...«

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-04-03 12:16

> Kontrolpanel => mappeindstillinger => filtyper => find de
> aktueææe filtyper => Sæt et flueben ved »Bekræft åbning...«

hmm virker ikke.. desuden står der bekræft åbning efter download.. andre
forslag?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-03 15:50

"Mike Crenshaw" <crenshaw@worldonline.dk> skrev :

>hmm virker ikke.. desuden står der bekræft åbning efter download.. andre
>forslag?

Det skulle det, men kan du ikke bare højreklikke og vælge gem
destination som?

Fra : Edmund

Dato : 06-04-03 19:02

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det skulle det

Man skal åbenbart ind i mediaplayer funktioner / indstillinger /
filtyper og fjerne kryds i avi.
Så kan man vælge gem.
Hvis man i stedet vælger åben kommer der et afspilnings-vindue frem jeg
aldrig har set før

--
Mvh Edmund

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-04-03 19:52

> [...]
> filtyper og fjerne kryds i avi.
> Så kan man vælge gem.
> Hvis man i stedet vælger åben kommer der et afspilnings-vindue frem jeg

hmm virker ligemeget

det der sker er at media toolbar kommer frem ude i siden når jeg klikker på
dem.. det er det jeg vil undgå..

Fra : Edmund

Dato : 06-04-03 20:53

Mike Crenshaw wrote:

> hmm virker ligemeget
>
> det der sker er at media toolbar kommer frem ude i siden når jeg
> klikker på dem.. det er det jeg vil undgå..

Gå ind i det lille Media vindue / indstillinger , fjern kryds ud for
afspil webmedia i panelet.

--
Mvh Edmund

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-04-03 23:21

> Gå ind i det lille Media vindue / indstillinger , fjern kryds ud for
> afspil webmedia i panelet.

wuhoo succes:)
takker

Fra : Claus Larsen

Dato : 06-04-03 15:53

Højre klik på linket > Gem destination som...

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-04-03 19:49

> Højre klik på linket > Gem destination som...

ja ok.. men det er jo lige det jeg vil undgå