Fejl i ved opstart af Word (Office XP pakk~
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-03 22:27

Når jeg starter min Word op får jeg følgende fejl:

Microsoft Visual Bacic (som overskrift på fejl boksen)
Compile error in hidden module: AutoExec (som fejl beskrivelse)
OK (kun denne mulighed)

Der sker ikke noget når jeg så trykker OK alt virker så vidt jeg kan se som
det skal. Men hvordan slipper jeg af med denne irreterende fejl?

Jeg har forsøgt at geninstallere det / rette fejl men det er endnu ikke
lykkedes mig at komme af med fejlen.

Fra : pre

Dato : 06-04-03 09:57

Meldingen indicerer en fejl i den nævte makro, som udmærket kan være
del af et projekt som åbenbart er beskyttet. Der er ikke andet at gøre
end at kikke i editoren (VBE) hvor et eller andet gerne skulle vise
sig. Videre forløb afhænger af hvad.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-03 14:48

> [...]
> del af et projekt som åbenbart er beskyttet. Der er ikke andet at gøre
> end at kikke i editoren (VBE) hvor et eller andet gerne skulle vise
Hvordan gør jeg det? Jeg har endnu aldrig været inde i VBE

Fra : pre

Dato : 07-04-03 18:36

Tryk ALT+F11. Hvis der er to smalle vinduer til venstre, kik i det
øverste hvor der under "Normal" kan være moduler med makroer. Lidt
længere nede kan der være såkaldte projekter.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-03 20:01

> Tryk ALT+F11. Hvis der er to smalle vinduer til venstre, kik i det
> øverste hvor der under "Normal" kan være moduler med makroer. Lidt
> længere nede kan der være såkaldte projekter.
Okay, hvad skal jeg gøre der?

Pt står der
+AdobePDFMaker
+Normal
Microsoft Word Object
ThisDocument
+Project
Microsoft Word Object
ThisDocument
Referances
Referance to Normal

Fra : pre

Dato : 07-04-03 22:07

Mit gæt er at det er adobe filen der gør knuder. Hvis det er muligt at
slette den så slet. Ellers afinstaller den maker. (Jeg går ud fra at
du kan geninstallere den)
Det havde været nemmere hvis filen lunne læses men det kan den næppe.

Der er lige den mulighed at dot-filen står i en af mapperne med
Startup, eller evt. i Skabeloner og Add-ins. Der kan den enten
deaktiveres eller flyttes så den ikke indlæses. (Jeg går i øvrigt ud
fra at der ikke dukker moduler frem om du klikker på plustengen ved
Normal).