Skærme
Fijala 3554
Acer AL732
Fra : Morgan Jones

Dato : 05-04-03 19:50

Er det her bare "skærmen" til spil? Jeg skal bruge en tft der performer godt
på mit radeon9700pro kort med f.eks. BF 1942 og lignende?

Erfaringer?

Findes der er noget der er bedre til (næsten) samme penge?

Morgan :)

Fra : Anders Hansen

Dato : 06-04-03 08:21

Mine personlige erfaringer siger at den er guld. Jeg spiller også 1942 og
det går ligeså godt som på min samsung nf 959. Du går ikke galt i byen med
den skærm.
men husk at købe den over nettet, så du har 14 dages returret, hvis uheldet
skulle være ude og du får én med pixelfejl :) det er vist sket for et par
stykker her i gruppen.

/Anders

Fra : Morgan Jones

Dato : 06-04-03 12:15

Jeps, jeg havde tænkt mig at bestille den over nettet fra en lokal butik. Så
kan jeg altid gå ned og slå dem hvis de er helt slemme. :)

Fra : JRS

Dato : 06-04-03 12:49

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps, jeg havde tænkt mig at bestille den over nettet fra en lokal butik.

> kan jeg altid gå ned og slå dem hvis de er helt slemme. :)
>
> Morgan

Jeg er meget meget glad for min AL732, ! MEN ! Pas på de pixelfejl !
Den første jeg fik fra shg havde over de 5 tilladte fejl, så jeg gik ned og
fik den byttet (efter meget hiven frem og tilbage...)
Den jeg har nu har en enkelt fejl i højre nedre hjørne, men da den jo er
afhentet i butikken må jeg bare leve med den .. Kan jeg nu også godt ..
Desuden ser det ud til at den har en fejl på DVI porten, hvilket der vist er
mange AL732 der har .. Når den viser nogle specielle grå og blå nuancer(fx
øvre bar i edonkey(ik at jeg nogen siden kunne finde på at bruge progget
)) begynder en masse pixels at blinke rødt rundt omkring i farven ..
Dette gør den KUN når jeg bruger DVI.. Kan vist afhjælpes hvis man sender
den ind til ACER danmark, men det gidder jeg altså ikke til at bøvle med ..
MEN ellers er den bare fino.. Lækkert design og kører fint spil osv .. I
windows ser det ikke så smart ud hvis man kører i andre opløsninger end den
native, men i spil kan jeg ikke se forskel ..

MVH
JRS

Fra : Morgan Jones

Dato : 06-04-03 15:11

Det lyder super.

> Desuden ser det ud til at den har en fejl på DVI porten, hvilket der vist
er

Så kan jeg langt om længe prøve mit DVI interface. :)

Morgan

Fra : Erik W.

Dato : 06-04-03 17:04

"Morgan Jones" skrev i...
> er
>
> Så kan jeg langt om længe prøve mit DVI interface. :)

Jeg har haft min AL732 i nogle dage nu, og har gennemtjekket den for
pixelfejl. Jeg har den sat til både DVI og Analog (to forskellige
computere), og den virker perfekt og uden fejl. Jeg har på fornemmelsen at
det er anden omgang af produktionen, da pakning og det der følger med i
kassen er lidt anderledes end dem som kom til landet i første omgang. Måske
vi er heldige at de fejl som er blevet nævnt skyldes børnesygdomme ved de
første måneders produktion?
Mvh Erik