MS Windows
briani 27239
Win XP-driver til Mustec 1200 USB-scanner
Fra : Jakob Munck

Dato : 05-04-03 19:20

Jeg har ledt overalt og downloadet drivere fra Mustec og andre steder fra
nettet, men ingen af dem virker. Jeg kan altså ikke få min "Mustec
Fladbedscnner 1200 UB Plus" installeret under Windows XP.

Er der nogen der har - eller ved hvor man kan downloade - en Win XP-driver
der duer til denne scanner?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-04-03 19:36

Jakob Munck wrote:
> Er der nogen der har - eller ved hvor man kan downloade - en Win XP-
> driver der duer til denne scanner?

http://www.scanner-drivers.com/drivers/88/88861.htm

mvh
Henning

Fra : Jakob Munck

Dato : 05-04-03 20:42

På den site du henviser til er der flere drivere, der alle hævder at kunne
anvendes til XP og Mustec 1200 UB USB-scannere. Jeg har prøvet flere af dem,
og har ikke kunnet få dem til at virke. I det hele taget er der mange, der
har forsøgt sig med at fremstille en driver til denne konstellation, se bare
her:

http://www.windowsxp-drivers.com/companies/17/707.htm

Men det er nu lykkedes mig at finde én af disse drivere, som jeg har fået
til at virke. Om den du henviser til også virker, tør jeg altså ikke rigtig
afprøve. Men tak for den under alle omstændigheder.

Men hvis der er nogle, der gerne vil have den driver, som jeg har testet til
at virke, så send mig en mail.

v.h.
Jakob Munck

Fra : Jakob Munck

Dato : 06-04-03 06:22

> Er der nogen der har - eller ved hvor man kan downloade - en Win XP-
> >
> http://www.scanner-drivers.com/drivers/88/88861.htm
>
> mvh
> Henning

Har du selv prøvet denne driver og fået den til at virke?

v.h.
Jakob

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-04-03 11:03

Jakob Munck wrote:
> Har du selv prøvet denne driver og fået den til at virke?

Det kræver at jeg investere i en Mustec scanner og jeg
har lige købt en Canon i denne uge. You see.
Er du sikker på at det ikke er en fejl 40 du sidder med?

mvh
Henning

Fra : Jakob Munck

Dato : 06-04-03 13:16

> Det kræver at jeg investere i en Mustec scanner og jeg
> har lige købt en Canon i denne uge. You see.
> Er du sikker på at det ikke er en fejl 40 du sidder med?

Jeg ved det ikke, men det virker nu. Bare med en anden driver.

v.h.
Jakob

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-04-03 19:36

Fra : Mikkel

Dato : 05-04-03 21:36

Hej

Har du prøvet....

http://www.mustek.com/Support/winxp.html

mvh.
Mikkel Rømer
Mvh.
Mikkel Rømer

Fra : Mikkel

Dato : 05-04-03 21:38

Hej igen

Eller denne...

http://www.mustek.de/eng_/html/treiber/scanner_scanmagic_usb.htm

mvh.
Mikkel Rømer
Mvh.
Mikkel Rømer

Fra : Jakob Munck

Dato : 06-04-03 06:26

"Mikkel" <junkyard@adslhome.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har du prøvet....
>
> http://www.mustek.com/Support/winxp.html
>
> mvh.

Ja, dem har jeg prøvet, og jeg kunne ikke få dem til at virke.

v.h.
Jakob