hvor kan man køber denne fisk ?
Fra : Jensen

Dato : 05-04-03 18:20

hvor kan man få fat i denne frække fisk henne er der nogen der ved det

borneo sucker
http://www.nfis.com/~hartland/aqua/loach1.JPG

Fra : Hansen

Dato : 05-04-03 19:00

Jeg har hørt at den nye butik på køgevej i tåstrup får dem hjem den 11

Fra : Jensen

Dato : 05-04-03 19:02

Tak så kikker jeg derind det kan være de har nogen gode tilbud

Fra : Leif Jensen

Dato : 06-04-03 18:09

"Jensen" <Hasse@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Tak så kikker jeg derind det kan være de har nogen gode tilbud
> "Hansen" <Hasse@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med din nye butik, det er i orden med mig at du vil lave lidt
reklame for den.
Hvorfor ikke stå frem, i stedet for at komme med et indlæg og derefter selv
svare på det.
Snakker med mig selv....
Snakker med mig selv....
Snakker med mig selv....
Snakker med mig selv....
Snakker med mig selv....
Snakker med mig selv....

Fra : Jensen

Dato : 06-04-03 19:56

Svaret kunne måske være at, Man må ikke reklamere her inde ?

Fra : KatjaStrofen

Dato : 06-04-03 21:53

> Svaret kunne måske være at, Man må ikke reklamere her inde ?

Aha! - dvs det ved du! - allerede - men vælger så at reklamere alligevel

I det øjeblik du smider dit eget link er det jo reklame i denne sag, det
drejer sig om at du har egne økonomiske interesser!

Er der andre spændende forretningsmetoder du bruger ?

Katjastrofen!

Som mener, at noget er at kludre i det når man ikke kender reglerne.. noget
andet er dælme at kende reglerne.. prøve bevidst at omgås dem, og blive
snuppet med fingrene i kagedåsen

pinligt!

Fra : Jonas Levring

Dato : 06-04-03 13:52

> Jeg har hørt at den nye butik på køgevej i tåstrup får dem hjem den 11

Skulle du evt. også have en adresse og evt. en hjemmeside ?

/Jonas Levring

Fra : Jensen

Dato : 06-04-03 16:51

tror det er nr 92
se også www.hami-fisk.onlinesalg.dk

Fra : Leif Jensen

Dato : 06-04-03 18:25

> tror det er nr 92

Kom nu frem, er det nummer 92 eller er det ikke???

> se også www.hami-fisk.onlinesalg.dk

Linket til din butik virker ikke

"Luffe"

Fra : Jensen

Dato : 06-04-03 19:53

????????????????????????????

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-04-03 16:28

"Jensen" <Hasse@ishoejby.dk> wrote in message
> ????????????????????????????

Nej, nu må du godt nok lade være. Det er svært at lade være
med at hulke af grin over en så kluntet affære.
Du snakker - som det så nydeligt er beskrevet i et andet
indlæg - med dig selv Hansen-Jensen. Og det er ikke sundet
for sjælen!
Tror du virkeligt at du kan skjule dig for os. Vi ved skam godt
at du er dig! Vi har nemlig installeret programmet
'BigBrotherIsWatchingYou' på din maskine, så du kan intet
holde skjult for os!

Jan

Fra : Jensen

Dato : 07-04-03 18:35

Æv jeg er afsløret
Nu bliver jeg nød til at give 10 % på alle fisk resten af måneden

Fra : Rapper

Dato : 07-04-03 23:26

> Æv jeg er afsløret

LOL!!!

Du må mildest talt være ekstremt snæversynet hvis du tror du kunne slippe
afsted med den med SÅ ringe fantasi (Hansen og Jensen) og evner til at
skifte "identitet".

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Leif Jensen

Dato : 08-04-03 00:59

"Jensen" <Hasse@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Æv jeg er afsløret
> Nu bliver jeg nød til at give 10 % på alle fisk resten af måneden

Er det ikke svært at give 10%, når du ikke har åbnet butikken endnu.
Ser frem til dit spændende udvalg som du har lovet på din hjemmeside.

"Luffe"

Fra : Jensen

Dato : 08-04-03 06:45

> Er det ikke svært at give 10%, når du ikke har åbnet butikken endnu.

> "Luffe"

Jo men på lørdag får vi lidt fisk
Green catfish

Pepper catfish (paleatus)

Silver black pangasius

Tiger barb painted mix color

1/2 banded spiny eel(circumcinctus)

Assorted fantail goldfish

Blue calico shubunkin goldfish

Assorted oranda goldfish

Assorted ryukin goldfish

Honey gourami - PAIRS

Dwarf gourami - PAIRS

Kissing pink gourami

Opaline gourami (trichopterus)

Pearl gourami (leeri)

Snakeskin gourami(pectoralis)

Assorted guppy Male

Assorted guppy Female

Coolie loach

Black molly

Assorted platy

Black platy

Figure 8 puffer (palembangensis)

Zebra puffer

Red rainbow - PAIRS

Green spotted scat

Assorted sword

Assorted tuxedo sword

Clown sucker

Red belly sucker

Borneo sucker

Black tetra

Freshwater brown frog

Bumble bee goby

Malayan halfbeak

Celebes rainbow

Freshwater crab

Freshwater lobster

Freshwater red lobster

Freshwater shrimp

Sting ray

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-04-03 09:12

Jensen <Hasse@ishoejby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b6tnk1$oq0$1@news.net.uni-c.dk...

> Jo men på lørdag får vi lidt fisk
> Green catfish
-----cut---------

Men denne gruppe er stadig ikke til reklamer!
Og kan du ikke de danske navne for fisken, så skriv i det mindste
det latinske!.

Carsten

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 08-04-03 12:29

Jensen wrote:

> Jo men på lørdag får vi lidt fisk

Du efterlader ikke et særligt stort grundlag at have tillid til din
forretning på.

Mit umiddelbare indtryk er noget i retning af "her er en amatør, der
tilfældigvis har fået fat i en lagerliste fra en grossist, men ikke aner
hvad han laver i og udenfor forretningen.".

Tag dig sammen og bidrag ikke til yderligere fald af standarden hos de
danske akvariehandlere!
Det er skidt nok som det er allerede.

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : J@N

Dato : 08-04-03 15:45

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilfældigvis har fået fat i en lagerliste fra en grossist, men ikke aner
> hvad han laver i og udenfor forretningen.".

Det er vist det der tilfældet her, det virker som lidt af et sats.

> Tag dig sammen og bidrag ikke til yderligere fald af standarden hos de
> danske akvariehandlere!

Der er heldigvis mange butikker i København, der holder en høj standard, men
der er desværre også mange butikker, der lader en del tilbage at ønske. At
åbne en akvariebutik kræver stor erfaring og viden om fisk og meget andet,
det er ikke noget man bare lige gør.
Håber selvfølgelig for vores 'ven' her, at det går ham godt.

Jan

Fra : Plesner

Dato : 16-04-03 16:35

> Du efterlader ikke et særligt stort grundlag at have tillid til din
> forretning på.

Nu er butikken så åbnet, og jeg besøgte den i dag. Der var godt nok fisk
i 'alle' akvarierne, men der var ikke mange akvarier - vel omkring 30.

I de fleste af akvarierne går der diverse kulturformer i alskens
unaturlige farver og former. Blandt de naturlige former er der så arter
med forkerte navne og arter med åbenlyst ukendte navne - i begge
situationer drejede det sig om ret hyppige gæster i akvariebutikkerne.

Prislejet er MEGET højt - nogenlunde på niveau med City2
Dyre(mis)handel, hvor man typisk betaler 50-100 % ekstra for fiskene i
forhold til de fleste akvariebutikker. Jeg skal ikke kunne sige, om de
er konkurrencedygtige, hvad angår kulturformer. jeg er ikke bekendt med
prisniveauet på disse, så mine betragtninger om prisniveauet gælder kun
naturformerne.

> Mit umiddelbare indtryk er noget i retning af "her er en amatør, der
> tilfældigvis har fået fat i en lagerliste fra en grossist, men ikke
> aner hvad han laver i og udenfor forretningen.".

Jeg stor i hvert fald tilbage med den fornemmelse, at det IKKE virkede
overbevisende, og at det i høj grad havde været spild af tid, at kigge
forbi.

> Tag dig sammen og bidrag ikke til yderligere fald af standarden hos de
> danske akvariehandlere!
> Det er skidt nok som det er allerede.

Jeg havde også forsøgt at lægge deres uheldige adfærd her inde fra bag
mig, og prøvede at betragte initiativet i et positivt lys. Desværre var
der ikke rigtigt noget, der gav næring nok til at holde denne
positivitet i live i ret mange minutter. Synet af en enkelt
ferskvandsrokke i et akvarie, der var så lille, at den dårligt kunne
vende, var heller ikke med til at forbedre indtrykket.

Jeg synes, at det er et glimrende initiativ, men jeg tror ikke på, at de
i deres nuværende form har nogen som helst chance for at overleve i
branchen blot et år.

Plesner

Fra : Jørn

Dato : 16-04-03 18:50

Misundelse er en grim ting

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-04-03 19:28

Jørn wrote:
> Misundelse er en grim ting

Jo, men hvordan kommer det ind i billedet her?

<KLIP>

Fra : Jørn

Dato : 16-04-03 19:39

Der står intet positivt

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-04-03 20:01

Jørn <dsl2780@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b7k7v9$eai$1@news.net.uni-c.dk...
> Der står intet positivt

Det skal der da heller ikke, hvis der ikke er noget positivt at sige.
Og der var da noget positivt! "Der var fisk i alle akvarierne"

Carsten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-04-03 11:12

"Jørn" <dsl2780@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Misundelse er en grim ting

Helt sikkert.

Kunne du lokkes til at kaste dit blik på denne meget lidt misundelige side:

vh
Jan

Fra : Cyberbar

Dato : 08-04-03 05:58

> Æv jeg er afsløret
> Nu bliver jeg nød til at give 10 % på alle fisk resten af måneden

Ja 10 % er nu ikke meget når man kun kan betale pr. efterkrav.
1 stk. Java Fern koster 26.- hos dig, og skal man så betale 50.- i
efterkravsgebyrer, kan man jo lige så godt, gå hen i sin egen fiskebutik og
købe dem.

Cyberbar

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-04-03 16:28

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 05-04-03 19:02

"Jensen" <anneconda@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> hvor kan man få fat i denne frække fisk henne er der nogen der ved det
>
> borneo sucker
> http://www.nfis.com/~hartland/aqua/loach1.JPG

Her i Odense ses den ikke så sjældent i handelen - jeg mener man kalder den
otte tals malle.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jensen

Dato : 05-04-03 19:05

hvad koster de der

Fra : Aardvark

Dato : 06-04-03 11:04

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> wrote in
> [...]

>"Jensen" <anneconda@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

>Her i Odense ses den ikke så sjældent i handelen - jeg mener man kalder

Det er en Smerling, og den hedder, på Engelsk :

Hillstream Loach

Og på Latin :
Beaufortia kweichowensis

Se evt. hér :