hunden som opfører sig som en kat
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-04-03 17:57

Hejsa
I går rumsterede min hund (newfoundlænder)
ude i gangen og jeg listede ud og kikkede til ham.
Han havde gemt sine to tennisbolde og legede med dem og skulle finde dem
under sit tæppe, det så lidt sjovt ud.
Nå men jeg bliver enig med mig selv om at jeg
da kan gå ud med ham og lege bold ude.
Han ELSKER at hente sine tennis bolde
hjem tIl mig
Vi gik om på marken hvor der er masser
af plads at boldre sig på. Kastede bolden
lang ud på marken og han løb selvfølgelig
efter, men kom ikke hjem med den igen
som han plejer. Nææææ nej han spillede
bold med sig selv der ude, fik dasket til
den og løbe efter den som en anden stundman. Brugte poterne som når kattene
vi har
leger med bold og ja opførte sig mest
som en kat.
Så jeg fik et rigtig godt grin der ude
og ærgede mig enormt over at mit
kamera lå inde og her havde video
nu også været mest på sin plads.
Tanken er så om han allerde har taget skade af at bo med 6 katte på 2
mdr*GG*
De kære dyr giver mange glæder

Hilsen
Sanne Schmidt
http://www.silver-heart.dk

Fra : Pia J

Dato : 05-04-03 18:45

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> wrote in message

> [...]
> bold med sig selv der ude, fik dasket til
> den og løbe efter den som en anden stundman. Brugte poterne som når

Det stunt laver Max også - jeg tror endda jeg har lavet en lille avi film
med det, hvis jeg kan finde den og få den konverteret. Og så stikker han
tungespidsen ud, så han bedre kan koncentrere sig. Han hopper op og ned som
en kat der leger med en mus. Og billedet er fra før han havde mødt katte...

http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=49685&kode=

:Pia

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-04-03 18:51

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
som
> en kat der leger med en mus. Og billedet er fra før han havde mødt

Hejsa Pia
Ja det ser meget rigtig ud*SS* Jeg kunne selvfølgelig ha taget en serie
billeder og lavet det til en animatiom, men det må prøves en anden gang da
jeg jo slet ikke havde kameraet med

Hilsen Sanne