Søger Versus & Alive på DVD!
Fra : Morbid Angel

Dato : 05-04-03 13:46

Er der nogen som ved hvor man kan få disse på dvd?
Jeg har kigget overalt og axel har haft versus men den er udgået.

mvh

MA

ps. helst fra en webbutik indenfor EU

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 05-04-03 13:49

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen som ved hvor man kan få disse på dvd?
> Jeg har kigget overalt og axel har haft versus men den er udgået.

> [...]

Kan du bruge denne:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7812

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-04-03 14:00

On Sat, 5 Apr 2003 14:49:03 +0200, "Mikkel Selsøe Sørensen"
<spandikl@hotmail.com> wrote:

Naj!
Undskyld jeg skulle have været mere precis,
men jeg søger den japanske film af samme navn.
Her er IMDB links:

Versus: http://us.imdb.com/Title?0275773
Alive: http://us.imdb.com/Title?0331834

mvh

MA

Fra : Brian Petersen

Dato : 05-04-03 14:49

Jeg har ladet mig fortælle at dette er STEDET for køb af asiatiske film
generelt:

http://www.dddhouse.com/

/b.

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-04-03 15:04

On Sat, 5 Apr 2003 15:48:32 +0200, "Brian Petersen" <kanal@klog.dk>
wrote:

>Jeg har ladet mig fortælle at dette er STEDET for køb af asiatiske film
>generelt:
>
>http://www.dddhouse.com/

Sender de ikke fra asien og jeg syntes at de er lidt susbekte da de
reklamerer med Star wars trilogien og indiana jones trilogien og en
masse film som lige er kommet i biografen som vcd'er, piratkopier fra
kina måske?

mvh

MA

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-04-03 17:02

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> reklamerer med Star wars trilogien og indiana jones trilogien og en
> masse film som lige er kommet i biografen som vcd'er, piratkopier fra

DDDHouse hører til i Hongkong. De sælger kun originale VCD/DVD'er (Star Wars
/ Indy er ude på originale VCD'er).

Mvh.

Ole

Fra : Andersen

Dato : 05-04-03 21:27

En dyr sag, fra CD Japan, desværre ikke fra EU.

www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KSXD-24308

Mikael

Fra : Morbid Angel

Dato : 06-04-03 00:03

On Sat, 5 Apr 2003 22:27:29 +0200, "Andersen" <domi@post.tele.dk>
wrote:

>En dyr sag, fra CD Japan, desværre ikke fra EU.
>
>www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KSXD-24308
>
>Mikael

Ja fy for fanden!
Det var sku dyrt og ved at kigge på resten af siden ser det ud til at
film på dvd er dyre i japan de fleste koster 40 us dollars.

mvh

MA

Fra : ML-78

Dato : 06-04-03 07:21

> Ja fy for fanden!
> Det var sku dyrt og ved at kigge på resten af siden ser det ud til at
> film på dvd er dyre i japan de fleste koster 40 us dollars.

CDJapan er dyr, men til gengæld hurtig og pålidelig. Min sidste forsendelse
fra dem ankom i løbet af få dage. Jeg har aldrig set andet end god omtale på
nettet af deres service.

ML-78

Fra : Morbid Angel

Dato : 06-04-03 11:34

Hvad med tolden?

mvh

MA

Fra : Emil Rune

Dato : 07-04-03 09:52

> Hvad med tolden?

Man bliver bommet når man køber fra cdjapan, dem har toldvæsenet luret. Det
er min erfaring, da jeg selv købte Versus (mesterværk) sidste sommer fra
dem, og har desuden snakket med flere andre der bruger dem jævligt og
efterfølgende får snuppet pakkerne (ihvertfald 9 ud af 10 gange...)

Mvh. Emil Rune
- Der fandt Alive fascinerende...

Fra : -V-

Dato : 07-04-03 12:31

Emil Rune wrote:
> - Der fandt Alive fascinerende...

Hvorfor?

Nu er jeg lidt nysgerrig, for både du og HC Vang synes at det er en fin
film.
Jeg selv, min biomakker og de fleste af de omkringsiddende i Palladium
syntes at det var en gang hø, men forløbet af aftenen (afbrud, manglende
lyd) har måske påvirket os i uretfærdig grad?

-V-

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 07-04-03 14:06

Det tror jeg altså det har, V.. eller også har i bare anderledes smag end os
der ku' li' den.

Jeg kan godt lide film der efterlader mig tænkende, og som overrasker mig
gang på gang.. men jeg ka også li' "normale" film.. hehehe...

syns den var ret så fed..

HC

Fra : Emil Rune

Dato : 07-04-03 16:26

> [...]
> syntes at det var en gang hø, men forløbet af aftenen (afbrud, manglende
> lyd) har måske påvirket os i uretfærdig grad?

Det ville ihvertfald have pisset mig af ;). Heldigvis forløb forvisningen i
Palads igår uden problemer. Indrømmet, den er ultraslow, og jeg havde da
også håbet på lidt mere gang i den efter voldsorgiet Versus. Det der især
tiltaler mig ved Alive er dens markante visuelle stil, det er imo tydeligt
at filmen har en manga tegneserie som forlæg. At historien så ikke er
synderlig original gør ikke så meget...selvom helvedes-sekvenserne var
dejligt bizarre ;)

Og så har jeg et eller andet for Tak Sakaguchi (straffefangen i Versus,
klonen i Alive). Den mand er klart i min coolbook ;)

Mvh. Emil

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 08-04-03 23:30

Tak Sakaguchi, var det ham Tenshu var "oppe imod"?...

HC

Fra : Emil Rune

Dato : 09-04-03 16:13

"Hans Chr. Vang" <arno@duksedrengen.dk> wrote in message
> Tak Sakaguchi, var det ham Tenshu var "oppe imod"?...
>
> HC

Lige præcis. Lækkert at se hans unikke kampstil (unik, imo, sammenlignet med
andre film i genren) igen. Selvom jeg nu stadig foretrækker ham i sort
trenchcoat og med et par ordentlige håndvåben ;)

Mvh. Emil

Fra : Rikke & Brian

Dato : 06-04-03 11:45

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som ved hvor man kan få disse på dvd?
> Jeg har kigget overalt og axel har haft versus men den er udgået.

Hej jeg søger også begge disse film til ordentlige penge, her er dog to
andre steder hvor versus kan købes, har ikke fundet alive nogen steder.

http://www.adrenafilm.de/

http://www.amotokyo.com/default.asp?main=main/jmovie.html&navi=7

Det ene sted er fra tyskland, så der er ihvertfald ikke problemer med
tolden, der kan jeg bare ikke rigtig se hvad disc'en indeholder af sprog og
subtitles osv.

Mvh. Brian

Fra : Morbid Angel

Dato : 06-04-03 12:35

On Sun, 6 Apr 2003 12:44:55 +0200, "Rikke & Brian"
<brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>http://www.adrenafilm.de/
Tak for det!
Nu tog jeg chancen 68 Euro med det hele .

mvh

MA