Audio Slave - har de udgivet et album?
Fra : Peer E.P.

Dato : 05-04-03 13:13

Hvis ja, hvad hedder det og er det i handlen?
Og er der et sted hvor man kan finde nogle danske anmelderser?

Mvh. Peer

Fra : Chris

Dato : 05-04-03 13:37

On Sat, 5 Apr 2003 14:12:56 +0200, "Peer E.P."
<FJERNDETHERpeer_p@hotmail.com> wrote:

>Hvis ja, hvad hedder det og er det i handlen?
>Og er der et sted hvor man kan finde nogle danske anmelderser?

Albummet udkom sidste efterår og hedder blot Audioslave.
Så vidt jeg husker, så gav anmelderne albummet god kritik. Jeg kan i
hvert fald tilslutte mig dem, som synes Audioslave holder.

Prøv at søge på avisernes og Gaffas websites efter anmeldelser.

Chris

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-04-03 17:05

"Chris" <dhira@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Albummet udkom sidste efterår og hedder blot Audioslave.
> Så vidt jeg husker, så gav anmelderne albummet god kritik. Jeg kan i
> hvert fald tilslutte mig dem, som synes Audioslave holder.

Meget enig. Et af de bedste rockskiver der er kommet længe. Alle sangene
holder 100% og veklsr godt mellem tråd der rykker og rolige ballader.
Håber stadig på at de gæster Roskilde i år!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Thomas

Dato : 05-04-03 13:40

"Peer E.P." <FJERNDETHERpeer_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis ja, hvad hedder det og er det i handlen?
> Og er der et sted hvor man kan finde nogle danske anmelderser?
>

> Mvh. Peer

Hejsa

Ja da! Audioslave har skam udgivet et album, som bare hedder
"Audioslave"
Både rillen.dk og cdon.com har den på lager... (Det er ikke ment som
reklame,
da jeg ikke har noget med de sider at gøre - det er bare forslag til hvor
den kan
købes) Men du burde kunne finde den alle steder...
Albummet er rigtig fedt... Specielt numrene "Cochise" og "Like A Stone" er
favoritterne herhjemme hos mig...

Anmeldelser af pladen på dansk, kender jeg ikke lige til... Men på gaffa.dk
kan du finde en anmeldelse af en koncert med dem... Hvis det kan bruges til
noget... Hvis du kan bruge engelske anmeldelser af albummet, burde det ikke
være noget problem at finde dem....

Mvh. Thomas Jensen

Fra : MP Jakobsen

Dato : 07-04-03 22:14

"Peer E.P." <FJERNDETHERpeer_p@hotmail.com> wrote in message
> Hvis ja, hvad hedder det og er det i handlen?
> Og er der et sted hvor man kan finde nogle danske anmelderser?
>

> Mvh. Peer

Jeg mener at have set den på tilbud i GUF på nørrebrogade, hvis du går i
købetanker.

MP

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 09-04-03 16:10

"MP Jakobsen" <mpej@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> "Peer E.P." <FJERNDETHERpeer_p@hotmail.com> wrote in message

> Jeg mener at have set den på tilbud i GUF på nørrebrogade, hvis du går i
> købetanker.
>
> MP

Købte den i går for 99,- i TP Marked i Rødovre Centrum.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)