Ny i gruppen -
Fra : Anni Pedersen

Dato : 05-04-03 11:23

--Jeg har nu de sidste par md. fulgt med i gruppen her , og syntes
stort set det er en hyggelig gruppe.Men - jeg føler, efter et par
indlæg, at nye ikke er særlig velkommen. Jeg har ihvertfald ikke
opfattet det sådan.
Nå, nok om det. Jeg har 2 Fransk Bulldog, mor og datter, og det er jo
ikke lige den race der er flest af her i gruppen. Det er nok mest
hygge-hunde jeg har, men de har da begge været til lydighedstræning,
og er ellers nogle små vildbasser.

A Pedersen

Fra : Kosmonauten

Dato : 05-04-03 15:20

"Anni Pedersen" <Bullmarks@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lige den race der er flest af her i gruppen. Det er nok mest
> hygge-hunde jeg har, men de har da begge været til lydighedstræning,

Hej Anni og hunde.
Herfra skal der da lyde et stort "velkommen til" ;C)
Selvfølgelig er alle da velkomne, det er jo et offentligt forum. Bølgerne
kan da gå højt men i forhold til andre grupper så plejer gemytterne ret
hurtigt at falde til ro, der er jo lige så mange måder at holde hund på som
der er hundeejere ;C)
Men igen jeg udtaler mig kun som semibruger af denne gruppe, den ejes jo
heldigvis ikke af nogen og dine meninger er da lige så meget værd som dem
der har været her altid.
"Hyggehunde", "Brugshunde", "Racehunde", "Hulihækkere" osv dækker jo kun
over at langt de fleste læsere/skribenter i denne gruppe simpelthen er glade
for og villige til at dele deres viden ud om.....TADAAA hunde ;C)
Potedask og endnu en gang, velkommen til.
Mvh
Martin & Laika
Ps: Hvor gamle er "vildbasserne"??

Fra : Anni Pedersen

Dato : 05-04-03 16:41

Kosmonauten <kraz_no@hotmail.com> skrev:

> [...]
>for og villige til at dele deres
>viden ud om.....TADAAA hunde ;C)
>Potedask og endnu en gang, velkommen til.

Hej Martin & Laika !
Jeg er netop lige kommet hjem, efter en længere gåtur
med "Vildbasserne". I dag har jeg gået med en af gangen, så kan
det jo nok nå at blive en god tur.Selma 3 år var jeg en tur på
agilitybanen med, men der er ikke så meget af det hun har lyst til.
Rosa er 6 år og nyder blot en gåtur, og gerne hvis hun kan løbe
lidt frit, men hun kan desværre ikke lide fremmede hunde, der vil
snuse til hende, så bliver hun arrig.

--
A Pedersen

Fra : Kosmonauten

Dato : 05-04-03 18:17

> [...]
> Rosa er 6 år og nyder blot en gåtur, og gerne hvis hun kan løbe
> lidt frit, men hun kan desværre ikke lide fremmede hunde, der vil

Hejsa Anni + Selma & Rosa ;C)
Vi har også været ude og nyde det "gode" vejr, flot men lidt blæsende. Men
det er skønt ingen tvivl om det.
Hvor meget slægter Selma så "sin mor" på?
Laika er en blanding imellem Springer Spaniel og Labrador afarten kaldet
Formel 1 i folkemunde.
En krudtibagdelshund som kendere af Springer Spaniels især vil kunne
genkende, og så er hun MEGET nysgerrig og holder øje med mig hele tiden, det
kunne jo være at hun gik glip af noget sjovt ;C)
Du kan se hende her: http://home13.inet.tele.dk/dinah
Siden er ikke opdateret siden i sommers men det bliver der snart lavet om
på.
Giv en godbid til Selma & Rosa herfra
Martin & Laika

Fra : Musen

Dato : 05-04-03 20:13

> [...]
> ikke lige den race der er flest af her i gruppen. Det er nok mest
> hygge-hunde jeg har, men de har da begge været til lydighedstræning,

Hej Anni og co.
Jamen rigtig masser af velkommner her i gruppen. Jeg havde det også sådan i
starten, at det var lidt svært at "falde til" blandt alle de "indspiste"
*GG* Men efterhånden føler jeg mig rigtig godt tilpas i gruppen, og har stor
glæde af både svar direkte til mig og til andre.
Jeg har en grand danois i kategorien "sofahund", men har da gået til træning
med ham det første år (han bliver to i maj). Nu nyder han bare tilværelsen i
sofaen, hvis han da ikke ligger og daser på sin halmmåtte i hundegården

Endnu engang velkommen til
Venlig hilsen Musen

Fra : tinabergen

Dato : 05-04-03 22:06

"Musen" skrev d. 05-04-03 20:13 dette indlæg :
> [...]
tilværelsen i
> sofaen, hvis han da ikke ligger og daser på sin halmmåtte i

Jeg er også ny her og glæder mig da til at lære nogle søde mennesker at
kende/skrive med.
jeg er den lykkelige ejer af 3 Grand Danois tæver som vi går til
udstilling med det hygger vi os meget med.
vi bor på landet/Falster.
Hilsen Tina Bergen

http://www.kandu.dk/