Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Finepix 602 manual
Fra : Henrik Jepsen

Dato : 05-04-03 10:05

Hej!
Jeg mangler en dansk manual til et Fuji Finepix 602. Er der nogen der ved
hvor man kan finde sådan en?

Venlig hilsen
Henrik Jepsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-04-03 11:42

"Henrik Jepsen" <hjepsen@city.dk> wrote in

> Hej!
> Jeg mangler en dansk manual til et Fuji Finepix 602. Er der nogen
> der ved hvor man kan finde sådan en?

Jeg ved desværre ikke hvor eller om du kan få den danske gratis (men
hvis du finder ud af det vil jeg gerne vide det), men den engelske kan
hentes som PDF her:
http://home.fujifilm.com/products/digital/digitalcamera/fxs602z/

Mvh
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : John Sahl

Dato : 05-04-03 21:42

Flemming Joensson wrote:
> http://home.fujifilm.com/products/digital/digitalcamera/fxs602z/

Jeg vil da også gerne se en dansk udgave. Så sig lige til
hvis i falder over en.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : PhuPhyt

Dato : 06-04-03 08:36

On Sat, 5 Apr 2003 22:42:06 +0200, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg vil da også gerne se en dansk udgave. Så sig lige til
>hvis i falder over en.

tro mig, den er ikke noget at råbe hurra for, det er 24 sider med
referencer til den engelske manual. Den engelske er faktisk bedre
efter min mening.

mvh.
René
--
irc: #thepub on /server irc.gamers-net.com

Fra : John Sahl

Dato : 07-04-03 08:38

PhuPhyt wrote:
> tro mig, den er ikke noget at råbe hurra for, det er 24 sider med
> referencer til den engelske manual. Den engelske er faktisk bedre
> efter min mening.

Tak, trist besked, men rart at vide

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-04-03 09:34

PhuPhyt <phuphyt@hotmail.com> wrote in

> tro mig, den er ikke noget at råbe hurra for, det er 24 sider med
> referencer til den engelske manual. Den engelske er faktisk bedre
> efter min mening.

Ifølge en Fujifilm Danmark supporter så koster en dansk manual til s602z
250 kr. Den skulle være en direkte oversættelse af den engelske, så det
hele skulle være der. MEN alle illustrationer er ikke i den danske, der
refereres i stedet til den engelske.

Jeg ved ikke om det så betyder at manualen i ren tekstform ikke fylder mere
end 24 sider, og at den engelske kun er længere fordi der er billeder i den
eller hvad?

Flemming

Fra : PhuPhyt

Dato : 08-04-03 20:54

On Mon, 7 Apr 2003 08:34:23 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote:

> [...]
>end 24 sider, og at den engelske kun er længere fordi der er billeder i den

Det er en total ren tekstform. Så den engelske ville sikkert ikke
fylde mere. Hvis man ikke har problemer med det engelske sprog, så
tror jeg ikke, at der er nogen grund til at spilde de kr. 250,00

mvh.
René
--
irc: #thepub on /server irc.gamers-net.com

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-04-03 08:15

> Det er en total ren tekstform. Så den engelske ville sikkert ikke
> fylde mere. Hvis man ikke har problemer med det engelske sprog, så
> tror jeg ikke, at der er nogen grund til at spilde de kr. 250,00

Ok, tak for informationen. Så er der da 250 kr sparet :)

Flemming