Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak Easyshare software søges
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 05-04-03 09:06

Hejsa

Jeg leder efter Kodak's Easyshare software. Findes det ikke til download
nogen steder på nettet? På Kodak's hjemmeside findes det kun til direkte
installation fra nettet :(

Min orginale cd er desværre blevet spist af hunden...:|

Mvh
Hans

Fra : Gerner

Dato : 05-04-03 11:57

On Sat, 5 Apr 2003 10:06:17 +0200, "Hans Mouridsen" <hom@adslhome.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>Hejsa
>
>Jeg leder efter Kodak's Easyshare software. Findes det ikke til download
>nogen steder på nettet? På Kodak's hjemmeside findes det kun til direkte
>installation fra nettet :(

Og hvad er der i vejen med det ?

>Min orginale cd er desværre blevet spist af hunden...:|

Jamen det fortæller du blot Kodak, og du får en ny tilsendt. (måske skulle du
sende dem en kopi af kviteringen for kameraet sammen med forespørgslen)

Du kan jo ikke få filerne tilsendt fra andre her, da det er et brud på
ophavsrettigherderne.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-04-03 11:45

Gerner wrote:

> [...]
> forespørgslen)
>
> Du kan jo ikke få filerne tilsendt fra andre her, da det er et brud på

Hovsa... Jeg tror nok lige at du har fået et cam. eller 2 af Kodak for at
anbefale dem...

Fy skam dig!

MVH Mads Stetter

Fra : Gerner

Dato : 06-04-03 15:50

On Sun, 6 Apr 2003 12:44:54 +0200, "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote
in dk.fritid.foto:

>Hovsa... Jeg tror nok lige at du har fået et cam. eller 2 af Kodak for at
>anbefale dem...
>
>Fy skam dig!

Ah, jeg smider da bare en banan ned i grotte til dig.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID