MS Windows
briani 27239
ram filer
Fra : DonE

Dato : 04-04-03 23:05

Hej
Hvad åbnes/afspilles ram filer med?

--

DonE

Fra : Cox

Dato : 04-04-03 23:20

On Sat, 5 Apr 2003 00:04:44 +0200, "DonE" <don_e@stofanet.INDVALID>
wrote:

>Hej
>Hvad åbnes/afspilles ram filer med?

Real Player - http://www.real.com/

Fra : DonE

Dato : 05-04-03 10:41

"Cox" <cox@get.to> skrev i en meddelelse
news:t41s8vg984ue9vmfhgovlkmpgo2saas6cq@4ax.com...
> On Sat, 5 Apr 2003 00:04:44 +0200, "DonE" <don_e@stofanet.INDVALID>
> wrote:
>
> >Hej
> >Hvad åbnes/afspilles ram filer med?
>
> Real Player - http://www.real.com/

Aj..........er det kun RealPlayer der kan det?
Eller kan man få et plugins eller noget så WinAmp også kan?
--
/DonE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-04-03 14:41

"DonE" <don_e@stofanet.INDVALID> skrev :

>Aj..........er det kun RealPlayer der kan det?

Ja.

>Eller kan man få et plugins eller noget så WinAmp også kan?

Nej.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-04-03 14:54

Således skrev Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Sat, 05 Apr 2003 15:41:27 +0200:

Real Video/audio

>Nej.

<http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=22143>

Det kan faktisk godt lade sig gøre, men man skal stadig have Real
Playeren installeret for at få codec'en med.

Det lader hellere ikke til at dette plugin er rasende populært, skal
man tage visse kommentarer i ovenstående link for givet...

Knud
--
Np: Ogata Megumi - Zankoku na Tenshi no Thesis

Fra : DonE

Dato : 08-04-03 21:47

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det lader hellere ikke til at dette plugin er rasende populært, skal
> man tage visse kommentarer i ovenstående link for givet...
Hmm! Øv osse......men tak for svarene
--
/DonE

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 08-04-03 22:53

Således skrev "DonE" <don_e@stofanet.INDVALID> i
dk.edb.system.ms-windows Tue, 8 Apr 2003 22:47:00 +0200:

>Hmm! Øv osse......men tak for svarene

*Skal* du bruge Realmedia, så syntes jeg nu nok stadig den er bedre
end at bruge Realplayeren.

Når først RP er installeret og du har fået dræbt alle autoupdates,
autoinstallationer, autostatistik og autoopstart, så behøver du jo
ikke bruge den.

Jeg har dog, pga. mit blodtryk, helt fravalgt Realmedia...

Knud
--
Np: Taiho Shichauzo - 100 MPH Courage