MS Windows
briani 27239
Lukker ikke rigtig ned
Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-04-03 22:02

Hej allesammen!

Min far har arvet en ældre Bærbar Toshiba Tecra 520CDT (P166 med 64 MB RAM).
Jeg har installeret Win98 på den, og det ser ud til at køre fint.
Problemet er, at den hver ca. 3. eller 4. gang ikke vil lukke rigtigt ned.
Den bliver stående med "Windows lukker"-billedet og kommer så ikke videre.
Når jeg så har pillet batteriet ud for at få den til at stoppe, brokker den
sig selvfølgelig, når jeg starter den op igen (ScanDisk, og "Husk altid at
lukke.....[blabla]" osv.).

Er der nogen af jer der har en idé eller forklaring på, hvorfor den gør det?
Når den ellers kører er der ingen problemer overhovedet...

Hilsen Jakob (der ikke kan komme videre)

Fra : kennybear

Dato : 04-04-03 22:37

"Jakob Griffel" skrev d. 04-04-03 22:02 dette indlæg :
> [...]
gør det?
> Når den ellers kører er der ingen problemer overhovedet...
>
> Hilsen Jakob (der ikke kan komme videre)

Microsoft har frigivet en patch der skulle fixe det problem der. Prøv at
søge på deres danske site efter problemer vedrørende nedlukning

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 06-04-03 10:19

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Microsoft har frigivet en patch der skulle fixe det problem der. Prøv
> at søge på deres danske site efter problemer vedrørende nedlukning

Den findes her:
http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp
men virker kun til 98 SE.

--