Højde og bredde på <td> med CSS
Fra : AHR

Dato : 04-04-03 22:08

Hvordan er det jeg sætter en højde og bredde på en <td> med CSS?

Tak
AHR

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-04-03 22:20

"AHR" <ahr@spoerg.mig> skrev :

>Hvordan er det jeg sætter en højde og bredde på en <td> med CSS?

td {width: 100px; height: 200px}
i din css
eller

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-04-03 22:24

AHR skrev:

> Hvordan er det jeg sætter en højde og bredde på en <td> med CSS?

Som på alle andre blokelementer:

For eksempel:

Hvis højde- og breddeangivelserne skal bruges på mere end én celle
kan det betale sig at lægge dem i en klasse.

Se også <http://html.dk/tutorials/css/>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen